邁克爾.傑克遜:Remember the time

Remember The Time 銘記那時刻 

Do You Remember
你可曾記得 
When We Fell In Love
當年我們墜入愛河 
We Were Young And Innocent Then
我們都還年少而天真無過 
Do You Remember
你可曾記得 
How It All Began
這一切是怎樣開始的 
It Just Seemed Like Heaven
感覺美妙如同天國 
So Why Did It End?
可它卻已終結,這是為何? 
Do You Remember
你可曾記得 
(I bet You Remember)
我賭你一定記得) 
Back In The Fall
回想起秋天的時刻 
We'd Be Together All Day Long
整日裡我們只願耳鬢廝磨 
Do You Remember
你可曾記得 
Us Holding Hands
我們把手緊握 
In Each Other's Eyes
在彼此的眼窩 
We'd Stare
我們秋波脈脈 
(Tell Me)
(告訴我) 
Do You Remember The Time
你可曾記得那一刻 
When We Fell In Love
當我們墜入愛河 
Do You Remember The Time
你可曾記得那一刻 
When We First Met
當你第一次遇見我 
Do You Remember The Time
你可曾記得那一刻 
When We Fell In Love
當我們墜入愛河 
Do You Remember The Time
你可曾記得那一刻 
Do You Remember
你可曾記得 
How We Used To Talk
我們如何把衷腸訴說 
(Ya Know)
(你曉得) 
We'd Stay On The Phone
一夜夜的電話情多 
At Night Till Dawn
直到陽光把黑暗吞沒 
Do You Remember
你可曾記得 
All The Things We Said Like
我們互訴的情話如火 
I Love You So
比如:我愛你正如你愛我 
I'll Never Let You Go
我永遠不會把你錯過 
Do You Remember
你可曾記得 
Back In The Spring
回憶起春天的時刻 
Every Morning Birds Would Sing
每個早晨鳥兒都在歡歌 
Do You Remember
你可曾記得 
Those Special Times
那些特別的時刻 
They'll Just Go On And On
它們將永遠生動鮮活 
In The Back Of My Mind
在我腦海中歷歷如昨 
Do You Remember The Time
你可曾記得那一刻 
When We Fell In Love
當我們墜入愛河 
Do You Remember The Time
你可曾記得那一刻 
When We First Met Girl
女孩當你第一次遇見我 
Do You Remember The Time
你可曾記得那一刻 
When We Fell In Love
當我們墜入愛河 
Do You Remember The Time
你可曾記得那一刻 
Those Sweet Memories
那些甜蜜的回憶蔓延著 
Will Always Be Dear To Me
它們對我來說將永遠是最珍貴的 
And Girl No Matter What Was Said
我都不會把你我曾有過的幸福忘了 
Now Baby
寶貝,那麼…… 
Do You Remember The Time
你可曾記得那一刻 
When We Fell In Love
當我們墜入愛河 
Do You Remember The Time
你可曾記得那一刻 
When We First Met
當你第一次遇見我 
Do You Remember The Time
你可曾記得那一刻 
When We Fell In Love
當我們墜入愛河 
Do You Remember The Time
你可曾記得那一刻 
Do You Remember The Time
你可曾記得那一刻 
When We Fell In Love
當我們墜入愛河 
Do You Remember The Time
你可曾記得那一刻 
When We First Met
當你第一次遇見我 
Do You Remember The Time
你可曾記得那一刻 
When We Fell In Love
當我們墜入愛河 
Do You Remember The Time
你可曾記得那一刻 
Remember The Times
記得那一刻 
Ooh
 
Remember The Times
記得那一刻 
Do You Remember Girl
女孩你可曾記得 
Remember The Times
記得那一刻 
On The Phone ,You And Me
電話裡,你和我 
Remember The Times
記得那一刻 
Till Dawn, Two Or Three
直到日出前,兩、三點已過 
What About Us Girl
女孩,我們到底如何? 
Remember The Times
記得那一刻 
Do You. Do You, Do You,
你可、你可、你可 
Do You, Do You
你可、你可 
Remember The Times
記得那一刻 
In The Park, On The Beach
公園或者海濱上把時光消磨 
Remember The Times
記得那一刻 
You And Me In Spain
你我在西班牙的生活 
Remember The Times
記得那一刻 
What About, What About...
那些都算什麼……算什麼…… 
Remember The Times
記得那一刻 
Ooh... In The Park
……公園裡把時光消磨 
Remember The Times
記得那一刻 
After Dark...
當太陽隱沒…… 
Do You, Do You, Do You
你可、你可、你可 
Remember The Times
記得那一刻 
Do You, Do You, Do You, Do You
你可、你可、你可、你可、你可 
Remember The Times
記得那一刻 
Yeah Yeah Yeah 
Remember The Times
記得那一刻

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()