邁克爾.傑克遜: You Are My Life

You are my life 你就是我的全部

Once all alone 曾經,孤獨的 
I was lost in a world of strangers
我迷失在一個陌生的世界 
No one to trust
沒有人能信任 
On my own, I was lonely
只有我自己,我是如此的孤獨 
You suddenly appeared
你突然出現 
It was cloudy before but now it's clear
陰沉的天變得晴朗  
You took away the fear
你趕走了害怕 
You brought me back to life
你帶我回到了生活 
Chorus:You are the sun
你是太陽 
You make me shine
你給我燦爛 
Or more like the stars
就像星星 
That twinkle at night
在夜空中閃爍 
You are the moon
你是月亮 
That glows in my heart
溫暖我的心房 
You're my daytime my nighttime
你是我的白夜我的黑夜 
My world
我的世界 
You're my life
我的生命  
Now I wake up everyday
現在,我每天醒來 
With this smile upon my face
都會擁有一張微笑的臉 
No more tears, no more pain
不再有淚水,不再有痛苦 
Cause you love me
因為你愛著我 
You help me understand
你讓我明白 
That love is the answer to all that I am
愛是所有的答案 
And I?m a better man
我已振作起來 
You taught me by sharing your life
是你讓我分享了你的生命 
Chorus You gave me strength
你給我力量 
When I wasn't strong
當我不夠堅強時
You gave me hope when all hope is lost
你給我希望,當所有希望破滅時 
You opened my eyes when I couldn?t see
你打開我的眼睛當我看不到時 
Love was always here waiting for me
愛永遠在這兒等著我

   

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()