邁克爾.傑克遜:Come Together

Come Together 一起來


Here come ol' flat top
他穿著肥大的衣服 
He come groovin' up slowly
他慢慢地進入狀態 
He's got Joo Joo eyeball
眼珠嘰裡咕嚕地轉 
He one holy roller
他是唱詩班的明星 
He got hair down to his knees
他的頭髮垂到了膝蓋 
Got to be a joker
這個自以為是的傢伙 
he just do what he please
只喜歡幹自己高興的事 

He wear no shoeshine
他不擦鞋油 
He's got toe jam football
他有膠皮足球 
He's got Wonky finger
他愛瞎胡鬧 
He shoot Coca-Cola
他拋擲著可口可樂罐 
He say "I know you, you know me"
他說我認識你,你也認識我” 
One thing I can tell you is you got to be free
我想告訴你的是你得釋放自己 
Come together right now over me
立刻一起到我這兒來 

He bag production
他有一堆玩意兒 
He's got walrus gum-boot
他有海象膠皮統靴 
He's got Ono sideboard
他有洋子牌餐桌 
He one spinal cracker
他愛漂亮女人 
He got feet down through his knees
他可以跪地哀求 
Hold you in his armchair
把你抱坐在他的扶椅上 
You can feel his disease
你就能感覺他的病態 
Come together right now over me
立刻一起到我這兒來 

He roller coaster
他愛玩過山車 
He's got early warning
他早有預兆 
He's got muddy water
他愛趟渾水 
He one Mojo filter
他愛用魔力濾器 
He say "One and one and one is three"
他說“1+1+1=3” 
Got to be good looking
你必須要打扮得漂亮 
'cause he's so hard to see
以免被他忽視 
Come together right now over me
立刻一起到我這兒來 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()