讚美耶穌基督歌曲:"I Am Free"“我自由了

Through you the blind will see
Through you the mute will sing
Through you the dead will rise
Through you all hearts will praise
Through you the darkness flees
Through you my heart screams
I am free
Yes, I am free

I AM FREE TO RUN
(I AM FREE TO RUN)
I AM FREE TO DANCE
(I AM FREE TO DANCE)
I AM FREE TO LIVE FOR YOU
(I AM FREE TO LIVE FOR YOU)
I AM FREE
(I AM FREE)
YES I AM FREE
(I AM FREE)

Through you the kingdom comes
Through you the battle's won
Through you I'm not afraid
Through you the price is paid
Through you there's victory
Because of you my heart sings
I am free
Yes, I am free

[Repeat Chorus]

WHO THE SON SETS FREE-IS FREE INDEED
(WHO THE SON SETS FREE)
WHO THE SON SETS FREE-IS FREE INDEED
(WHO THE SON SETS FREE)

[Repeat Chorus]



通過你盲目將看到
通過您的靜音會唱
透過你的死將上升
通過你所有的心要讚美
通過你的黑暗逃離
通過你我的心臟尖叫
我是自由的
沒錯,我是自由的 

我可以自由地RUN 

I AM自由地運行), 

我可以自由地DANCE 

(我可以自由地舞蹈) 

我可以自由地為你而活 

(我可以自由地為你而活) 

我是自由的 (我是自由的) 

是的我是自由的 (我是自由的) 

通過你的國降臨 通過你的戰鬥是贏了 

通過你我不怕 通過你支付的價格 

通過你有勝利 因為有你我的心臟唱 

我是自由的 沒錯,我是自由[重複合唱] 

世界衛生組織的兒子SETS免費-的確是免費 

WHO兒子SETS免費) 

世界衛生組織兒子SETS FREE-IS真自由了

WHO兒子SETS免費)[重複合唱]

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()