空中補給樂隊經典歌曲 All out of love(失落的愛)

Air Supply(空中補給合唱團)擅長演唱抒情歌曲,他們演繹的歌曲無論是曲調還是歌詞,都很優美,而且配器精巧,大量採用鋼琴、吉它、弦樂等音色優美的傳統樂器,因此音樂效果浪漫、抒情,非常迷人。

 

All out of love(失落的愛)中英雙語歌詞:

I'm lying alone with my head on the phone

獨自躺著,頭靠在電話上

Thinking of you till it hurts

想你想到心痛

I know you hurt too but what else can we do

我明白你也受到傷害,但又能如何

Tormented and torn part

除了折磨與心碎

I wish I could carry your smile in my heart

但願我能將你的笑容放在心中

For times when my life seems so low

當我的人生如此低潮之際

It would make me believe what tomorrow could bring

那會使我對明天懷有一絲希望

When today doesn't really know Doesn't really know

當今天不知何去何從

I'm all out of love

我已與愛絕緣

I'm so lost without you

失去你讓我感到失落

I know you were right

我知道你是對的

Believing for so long

長久以來一直相信

I'm all out of love

我已與愛絕緣

What am I without you

沒有了你,我算什麼

I can't be too late

不能太遲

To say that I was so wrong

向你承認我真的錯了

I want you to come back and carry me home

我要你回來,帶我回家

Away from these long lonely nights

遠離漫長、孤寂的夜晚

I'm reaching for you Are you feeling it too

我正向你靠近,你感覺到了嗎?

Does the feeling seem oh so right

那是多麼棒的感覺

And what would you say

如果我現在向你懇求

If I called on you now

說我已撐不下去

And said that I can't hold on

沒有更好的方法

There's no easy way it gets harder each day

一天比一天更難熬

Please love me or I'll be gone I'll be gone

請你愛我,否則我會死

I'm all out of love

我已與愛絕緣

I'm so lost without you

失去你讓我感到失落

I know you were right

我知道你是對的

Believing for so long

長久以來一直相信

I'm all out of love

我已與愛絕緣

What am I without you

沒有了你,我算什麼

I can't be too late

不能太遲

To say that I was so wrong

向你承認我真的錯了

Ah what are you thinking of

吾愛,你在想什麼?

What are you thinking of

你在想什麼

What are you thinking of

What are you thinking o.................f

I'm all out of love

我已與愛絕緣

I'm so lost without you

失去你讓我感到失落

I know you were right

我知道你是對的

Believing for so long

長久以來一直相信

I'm all out of love

我已與愛絕緣

What am I without you

沒有了你,我算什麼

I can't be too late

不能太遲

To say that I was so wrong

向你承認我真的錯了

I'm all out of love

我已與愛絕緣

I'm so lost without you

失去你讓我感到失落

I know you were right

我知道你是對的

Believing for so long

長久以來一直相信

I'm all out of love

我已與愛絕緣

What am I without you

沒有了你,我算什麼

I can't be too late

不能太遲

To say that I was so wrong

向你承認我真的錯了

I'm all out of love

I'm so lost without you

I know you were right

Believing for so long

I'm all out of love

What am I without you

I can't be too late

To say that I was so wrong

I'm all out of love

I'm so lost without you

I know you were right

Believing for so long

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()