Highway To Hell (地獄公路) 《鋼鐵俠》插曲

專輯主打歌《Highway To Hell》是《鋼鐵俠》、《超級大壞蛋》和《死神來了2》的插曲。同時也是WWE98年夏日衝擊的主題曲。

 

 


Highway To Hell (地獄公路)中英雙語歌詞:

Living easy, loving free 簡單生活,自由的愛

Season ticket on a one-way ride 用月票走完這一單程路線

Asking nothing, leave me be 別問我什麼,讓我自便

Taking everything in my stride 隨著我的步伐一路向前

Don't need reason, don't need rhyme 無需理由,不要節奏

Ain't nothing I would rather do 這些我早已不再掛念

Going down, party time 前進,這是party時間

My friends are gonna be there too 我和朋友們會相逢在那邊

I'm on the highway to hell 我在通往地獄的高速公路上飛馳

No stop signs, speed limit 沒有信號燈,沒有速度極限

Nobody's gonna slow me down 沒有人能讓我減速緩行

Like a wheel, gonna spin it 就像車輪飛旋

Nobody's gonna mess me around 沒有人能混淆我的視線

Hey Satan, payin' my dues 嗨撒旦,給我會費

Playin' in a rocking band 在人群中搖滾狂歡

Hey Momma, look at me 嗨媽媽,看著我吧

I'm on my way to the promised land 我在去往天堂的路上

I'm on the highway to hell 我在通往地獄的高速公路上飛馳

Don't stop me 別阻止我

I'm on the highway to hell 我要飛馳在地獄高速上

And I'm going down

all the way

on the highway to hell我要在地獄高速上一路前行

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()