Chasing Pirates Norah Jones經典歌曲

Chasing Pirates
 

 

In your message you said,

在你信息中說,

You were goin' to bed,

去睡吧!

But I'm not done with the night.

但我徹夜難眠

So I stayed up and read,

只有通宵達旦將書看,

But your words in my head,

但你的那些話語,一直縈繞在我的腦海

Got me mixed up so I turned out the light.

讓我輾轉反側,因此我將燈開啟,

And I, don't know how, to slow it down.

我不知道,不知道怎樣才能將思緒放緩。

My mind's racing from chasing pirates.

我的思緒好似追逐海盜,

Well the man in there swings while the silliest things

這個人在那邊搖晃,同時我腦中泛起滑稽的想法,

Floppin around in my brain.

除此之外,

And I try not to dream but them possible schemes

別無他想。

Swim around, wanna drown me in synch.

滑稽想法好似將淹沒自己。

And I, don't know how, to slow it down.

我不知道,不知道怎樣才能將思緒放緩。

Oh my mind's racing from chasing pirates.

噢,我的思緒好似追逐海盜

And I, don't know how, to slow it down.

我不知道,不知道怎樣才能將思緒放緩。

Oh my mind's racing from chasing pirates.

我的思緒好似追逐海盜

My mind's racin' from chasing pirates.

我的思緒好似追逐海盜

My mind's racin' from chasing pirates.

我的思緒好似追逐海盜

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()