電影英文歌曲La La Love On My Mind《拉拉愛》你是我一生所愛

這毫無疑問:你是我一生所愛

   有網友評論說“愛情是充滿陽光的日子,伴著你的溫柔的臂彎和深情的吻,聽起來節奏非常歡暢快樂的一首歌,也許這就是戀愛的甜蜜”——和這首歌很契合的。——邵雨涵《拉拉愛》英文版,也是電影《冰河時代1》的插曲之一,由波蘭女歌手安溫斯博恩(Ann Winsborn)火熱演繹。

 

La la la la la la Mhmm... You're the la love of my life

One way ticket and of life to live
Pockets full of sunshine, lots of love to give
Longing for your kisses, longing for your arms to be holding me
I took the Friday night flight. Paris here I come
Couldn't live without you. You're the only one
Got the note you wrote me – know it all by heart
Oh nothing's gonna keep us apart

(Chorus)
There is only la la love on my mind
Gonna leave my la la love on the line
Baby just surrender, you'll be la lucky tonight
Looking out for ooh la la la l'amour
And I'm gonna la la love you toujours
There's no doubt about it: You're the la love of my life

Don't care about my suitcase, gonna grab a cab
Let your arms unfold me. Give you all I have
Boy you got me dreaming. You're a kiss away
In your arms I'm going to stay

(Chorus) (Repeat)

There's no doubt about it: You're the la love of my life


啦啦啦啦……恩……你是我一生所愛

體驗生命的單程票
裝滿陽光的口袋,可以奉獻許多愛
嚮往你的吻,期待你用雙臂將我環抱
我乘週五的夜機。巴黎我來了
生活不能沒有你相伴。你是唯一
收到你寫給我的留言——明白句句情真意切
哦,什麼也不能把我們分開

(副歌)
只有…… 愛在我心中
將要離開我的愛人,登上飛機
寶貝,放縱一下,今夜你會走運的
尋找真愛,我將永遠愛你
這毫無疑問:你是我一生所愛

別管我的旅行箱,去叫輛計程車
向我展開你的雙臂。給你我的全部
小子,你讓我朝思暮想。你是離別的一吻
在你懷裡我不想離開

(副歌)(重複)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()