甜美好聽的聲音I Still Believe In Love 我仍然相信愛

  • 歌手簡介

Jenny Hyun


 

韓裔美國人

1984124日出生於加利福尼亞州洛杉磯

但只在那裡生活的最初幾年她的父母隨後決定定居在維吉尼亞州在那裡做了一位模特因為聲音特別甜美開始了演唱生涯成了一位R&B歌手同時也是音樂創作人她的聲音非常清新,雖然只出過一張專輯,但反響熱烈,幾首好聽的歌也大受好評,推薦大家去聽她的I Still Believe In Love ,Watching Over MeWhen

 

歌手Jenny Hyun是韓裔美國人,出生於加利福尼亞州洛杉磯,但只在那裡生活的最初幾年,她的父母隨後決定定居在維吉尼亞州,在那裡做了一位模特,因為聲音特別甜美開始了演唱生涯成了一位元R&B歌手同時也是音樂創作人她的聲音非常清新,雖然只出過一張專輯,但反響熱烈,幾首好聽的歌也大受好評。從這首歌裡你可以體會到受過感情的傷後依舊會相信愛,受傷,也許可以豐滿你的成長,所以,愛情依舊可以更美好。

英文歌詞:

It was a clear summer day
when I saw the tears on your face
I knew that our time was up on us

Our moment of end was so fast

 


 


but the kiss of goodbye always lasts
not even time could fade it away

Even though you are no longer here
there is still something between us
Even though life isn't fair
I'll never lose my trust

Just another lesson to be learned
gotta move on and not lose faith
just another obstacle to take
live my life before it gets too late
I won't give up, I won't stay down
this is what life's worth living for
I still believe in love

I'm holding the warmth of your lips
it feels like the first time we kissed
when all of the stars lined up for us

but like the wind you said goodbye
and left me alone here to cry
we shouldn't have gone our separate ways

Even though you are no longer here
there is still something between us
Even though life isn't fair
I'll never lose my trust

Just another lesson to be learned
gotta move on and not lose faith
just another obstacle to take
live my life before it gets too late
I won't give up, I won't stay down
this is what life's worth living for
I still believe in love

Just another lesson to be learned
gotta move on and not lose faith
just another obstacle to take
live my life before it gets too late
I won't give up, I won't stay down
this is what life's worth living for
I still believe in love

那是一個晴朗的夏日
當我看到你臉頰的淚水
我知道,我們的時光來了

我們的每分每秒,結束得如此之快  
但是離別之吻總是持續著
甚至沒有時間可以將它褪去

儘管你不在這裡
也仍然有些東西羈絆在我們之間
儘管生活是不公平的
但我不會失去我的信任

去吸取另一個教訓
總得前進,不違背諾言
去跨越另一個障礙
在還未太遲之前,好好地生活
我不會放棄我不會停留
這就是生命的價值所在

我仍然相信愛

我留戀你雙唇的余溫
感覺就像我們初次親吻
當所有的星辰為我們排著隊

但是你如風一般地說了再見
留我一個人在這裡哭泣
我們不應分道揚鑣


儘管你不在這裡
也仍然有些東西羈絆在我們之間
儘管生活是不公平的
但我不會失去我的信任

去吸取另一個教訓
總得前進,不違背諾言
去跨越另一個障礙
在還未太遲之前,好好地生活
我不會放棄我不會停留
這就是生命的價值所在
我仍然相信愛

去吸取另一個教訓
總得前進,不違背諾言
去跨越另一個障礙
在還未太遲之前,好好地生活
我不會放棄我不會停留
這就是生命的價值所在
我仍然相信愛

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()