最新好聽的輕快節奏Please Don't Let Me Go

Olly MursX Factor第六季的亞軍,他的首只單曲Please Don't Let Me Go居然直沖上英國單曲榜冠軍的位置,實在讓人驚喜了一下。男聲很清爽好聽,期待他後面的發展。

 

Where do I begin? 哪裡是我的起點?
Should I tell you
我告訴你
How bad I need you now
那太糟糕了,我現在就需要你!
You're underneath my skin
你躲在我外殼裡
My head is spinning all around 
暈頭轉向
I waited so long
我等了這麼久!

 

 


 

 


I need to know, darling
我想知道,親愛的
What is on your mind
你的想法是什麼
Normally I try to run
通常我都選擇逃跑
And I might even want to hide
想藏起來
Cause I never knew what I wanted
因為我從未得到我想要的
Til I looked into your eyes
直到我看著你的眼睛
So am I in this alone?
因此,我獨自在這...
What I'm looking for is a sign
我在等一個暗示
That you feel how I feel for you
不知你對我的感覺如何
Baby please don't let me go
寶貝請不要讓我走!
Baby please don't let me go
寶貝請不要讓我走!
Baby please don't let me go
寶貝請不要讓我走!
No, please don't let me go
寶貝請不要讓我走!
Baby no, no, no, no
親愛的不要,不要,不要
Badabadeebaba
What else can I say? (Can I say)
我還能說什麼呢?
My heart is beating double time, yeah
我的心,嘭嘭亂跳
And do you feel the same? (Do you feel the same)
你是否有同樣的感覺?
Don't leave me in the dark, no
不要留我在黑暗中
But baby don't put out this spark, no
不要熄滅這個火花,親愛的
I waited so long 
我等了這麼久!
I need to know, darling
我需要知道,親愛的
What is on your mind
你的想法是什麼
Normally I try to run
通常我都選擇逃跑
And I might even want to hide
想藏起來
Cause I never knew what I wanted
因為我從未得到我想要的
Til I looked into your eyes
直到我看著你的眼睛
So am I in this alone?
因此,我獨自在這....
What I'm looking for is a sign
我在等一個暗示
That you feel how I feel for you
不知你對我的感覺如何
Baby please don't let me go
寶貝請不要讓我走!
Baby please don't let me go
寶貝請不要讓我走!
Baby please don't let me go
寶貝請不要讓我走!
No, please don't let me go
寶貝請不要讓我走!
Baby no, no, no, no
親愛的不要,不要,不要
Caught in the inquisition
在法庭上審問我吧
Under these conditions
在這些狀況下
I need a definition
我需要一個解釋
Is it love that we're sharing
我們正在戀愛嗎?
Show me that you're caring
告訴我你喜歡我!
You see my fascination
看看我的魅力
Tell me I'm not mistaken
告訴我,我沒有弄錯
Give me the information I need
我需要你給我答案
1, 2, 3
Normally I try to run
通常我都選擇逃跑
And I might even want to hide
想藏起來
Cause I never knew what I wanted
所以我從為得到我想要的
Til I looked into your eyes
知道我看著你的眼睛
So am I in this alone?
因此,我獨自在這?
What I'm looking for is a sign
我在等一個暗示
That you feel how I feel for you
不知你對我答感覺如何
Baby please don't let me go (Don't let me go)
寶貝請不要讓我走!
Baby please don't let me go (Please don't let me go)
寶貝請不要讓我走!
Baby please don't let me go (Don't let me go)
寶貝請不要讓我走!
No, please don't let me go
寶貝請不要讓我走!
Baby no, no, no, no
親愛的不要,不要,不要

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()