迷失的天堂—王若琳 Lost in Paradise

  • 歌手簡介

 


 

    Lost in Paradise 選自王若琳(joanna)的《Start From Here》專輯。王若琳被人喻為是西洋的諾拉鐘斯,日本的小野麗莎。張懸評價王若琳的音樂:既像咖啡有的濃郁又有酒精能帶來的醉意。讓我們聽歌的耳朵一邊被沁透,一邊生出溫熱。joanna她的聲音,真是美得不得了。

    Joanna 首張個人專輯start from here 前後歷經二年多的製作,參與錄音的樂手和錄音師們包含了許多西洋流行樂界的頂尖好手,帶給joanna 的專輯生命力以及極富層次的美感。這張專輯收錄了豐富的曲目。希望從各種不同的角度讓大家感受 joanna的聲音魅力。

 

英文歌詞:

i know that it might sound strange
but you made my seasons start to change
it happened so suddenly
like heaven has waited up for me
i’ve just been looking so long
kept meeting my mr.wrong
in every model and every size
now my fantasy
is staring at your eyes

sometimes you think i’m beautiful
but i don’t know
i’ll keep it to myself
you say it,it feels wonderful
my smile can show
i’m lost in paradise
the letters you wrote to me

showed me the sogns i’ve never seen
i thought every man i’d want
falls out of a dating magazine
but i konw that with you
that was so far from the truth
on every page and evert line

now you’re my everything
i guess you know how to read my mind
sometimes you think i’m beautiful
but i don’t know
i’ll keep it to myself
you say it,it feels wonderful

my smile can show
i’m lost in paradise
i know
i guess that it shows
the message that flows to me

makes it more worth than make believe
sometimes you think i’m beautiful
but i don’t know
i’ll keep it to myself
you say it,it feels wonderful

my smile can show
i’m lost in paradise
sometimes you think i’m beautiful
but i don’t know
i’ll keep it to myself

you say it,it feels wonderful
my smile can show
i’m lost in paradise

 

迷失的天堂

我知道這聽起來有些怪 
你竟然讓我的時間發生改變 
可這一切皆是意外 
天堂仿佛是為我在等待

我不斷尋找 
遭遇的都是我的MRWRONG 
他們形形色色,各不相同 
而如今,我的愛情夢幻。, 
只停留在你的眼

有時你說我很美 
但我渾然不知 
我要記住你的讚美 
那種感覺很奇妙 
我的笑容昭示我已迷失在愛的天堂

你給我寫的信 
讓我心雀躍從沒有過的感覺 
我想曾經我想要的人 
從此都將從我的約會名錄上剔除

但我知道和你一起 
每一頁每一句 
都如夢如幻 
你是我的所有 
你能讀懂我的心思

我知道 
我猜想一切都已表露無疑 
你的話語深深留在我的腦海 
讓我對一切確信無疑

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()