You Know Me    by Robbie Williams


 


If a man could beat his own fancy
Then to only breed in captivity is pointless
I've been doing what I like when
I like how I like it's joyless
Only you know me
What a waste of all this peace
Baby steps and two more sleeps


Till I get to say sorry
I get hysterical, hysterical
Or love is just chemical
Give us something to stop me
Only you know me
Since you went away, my heart breaks everyday
You don't know cos you're not there
You simply found the words to make
All modern feelings fade away

Only you know me
I'm doin' fine
And the sun often shines
What are you thinking
At the worst of my mind
With this thunderbird wine

Baby, I'm drinking
Only you know me
Since you went away, my heart breaks everyday
You don't know cos you're not there
You simply found the words to make
All modern feelings fade away
Only you know me
Only you know me

 


 

如果一個男人能實現夢想
但最終卻被囚禁,這真是毫無意義
我曾隨性自我,無牽無掛
但這一切又是如此沉悶無趣
只有你瞭解我
為何要挑起這無謂的戰爭

寶貝如果累了就休息一下
直到我說抱歉為止
我變得歇斯底里
是因為愛起了化學反應
給我勇氣,讓我不再沉迷

只有你瞭解我
自從你離開我日夜心碎
你不知道因為你不在我身邊
只有你的話語能夠
讓所有塵世的煩惱都消失

只有你瞭解我
我過得很好
陽光依舊燦爛
你在想什麼

用廉價的葡萄酒
來借酒消愁
寶貝我在灌醉自己
只有你瞭解我


自從你離開我日夜心碎
你不知道因為你不在我身邊
只有你的話語能夠
讓所有塵世的煩惱都消失

只有你瞭解我
只有你瞭解我
自從你離開我日夜心碎
你不知道因為你不在我身邊
只有你的話語能夠
讓所有塵世的煩惱都消失
只有你瞭解我
只有你瞭解我

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()