挪威才女Maria Arredondo好聽單曲(A thousand. nights.

歌手簡介

   


 

瑪麗亞·亞瑞唐多198576日降生于挪威的文內斯拉(Vennesla)小鎮。
  和很多出色的歌手一樣,Maria從很小的時候便顯露了過人的音樂天賦。她的母親說她是從會走路的那天起,就會唱歌了


 

A thousand nights  by Maria Arredondo

A thousand nights later memories linger

The good the bad...I can touch them with my finger

A thousand nights later I only got me

No problem, no complaints

It's the way it should be

Life was fast

It was free

Guess I've been lucky

Cause I'm still here...


But some friends are gone

Has it really been that long

The memories are still so beautiful

When life's been unkind

Those friends are on my mind

Nothing's been greater here

Nothing's been greater here

A thousand nights later

For some of them it's such a lonely thing

Haven't seen the future or luck their life can bring

 

Their body dies while their soul defies to live

Haven't given all that they'd like to give

Life is cruel

It is kind

Why is God calling them before their time

But some friends are gone

Has it really been that long

 

The memories are still so beautiful

When life's been unkind

Those friends are on my mind

Nothing's been greater here

Nothing's been greater here

A thousand nights later

Can you see me from the sky

Do you caress me when I cry

Cause I know you're still with me for all eternity

But friends are gone

Has it really been that long

The memories are still so beautiful

When life's been unkind

Those friends are on my mind

Nothing's been greater here

Nothing's been greater here

A thousand nights later

Nothing feels greater here

Nothing feels greater here

A thousand nights later

一千個夜晚後,記憶猶存

那些好的、壞的記憶

我都觸手可及

一千個夜晚後,只有我自己

沒有關係,不用抱怨

事情就該是這個樣子

生命匆匆

來去自由


可能我一直都是幸運的

因為我還在這裡

但是有些朋友已經不在

真的已經過了那麼久嗎

記憶仍然那樣美麗

生活遭遇坎坷時

我會想到那些朋友

沒有比這裡更好的地方

沒有比這裡更好的地方

在一千個夜晚之後

 

對於他們有些人來說這是一件非常孤獨的事情

還未看見生命所能帶來的未來或幸運

他們的身體就已死去,他們的靈魂也拒絕繼續存在

他們還未來得及付出所有他們想要給予的

生命是殘酷的,是仁慈的

為何上帝要在他們命數未盡時召喚他們呢

但是有些朋友已經不在

真的已經過了那麼久嗎

記憶仍然如此美麗

生活遭遇坎坷時

 

我會想到那些朋友

沒有比這裡更好的地方

沒有比這裡更好的地方

在一千個夜晚之後

你能從天上看見我嗎

你能在我哭泣是輕撫我嗎

因為我知道你會永遠陪著我

但是有些朋友已經不在

真的已經過了那麼久嗎

 

記憶仍然是如此美麗

生活遭遇坎坷時

我會想到那些朋友

沒有比這裡更好的地方

沒有比這裡更好的地方

在一千個夜晚之後

沒有比這裡更好的地方

沒有比這裡更好的地方

在一千個夜晚之後 ...

   

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()