Will your still love me tomorrow

 

Winter snow was falling

隨著冬季飄雪

I could feel your cuddly arms

你那可愛的手臂

Holding me so tightly

把我抱得那麼緊

I was the most luckiest one

我是最幸運的

All I knew was your love

我只知道你的愛

now Melt the best strength of mine awayto find a way

現在是融化我心的最好途徑

I never thought it would end this way

我從未想過他會這樣結束

Summer rain is falling

當夏天雨季到來

sad shadows over me

悲傷籠罩著我

Wondering what we grow up

是什麼讓我們長大

This was lonely song I hear

我聽著這孤單的歌

previous photos about her

看著關於她的相片

Only make me miss you more

只讓我更想你

This heart will never love this way again

這顆心將再不會這樣愛

This story of mine will hunt me in the day to come

在那天到來,我的這個故事將跟隨著我

I try to break away from this

我試圖從這裡面脫離

I know the strength of mine
soon will come back inside of me

我知道我的這個力量將很快把我帶進去

Fight away this nightmare and start our love again

想要離開這個惡夢並在開始我們的愛

So come try to say

回來試著去說

my sleeping heart will come alive

我睡去的心將重新活過來

Singingd a brand new turn

開始一個嶄新的方向

try to play it right this time


試圖在正確的時間表演它

Though your song vanish
 

儘管你的歌聲消失了

I still wonder it every now and then
 

我依然想知道

Will your still love me tomorrow

你明天是否依然愛我

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()