邁克爾.傑克遜-I just can't stop loving you

邁克爾.傑克遜:I just can't stop loving you


I Just Can't Stop Loving You 
止不住的愛戀


Each time the wind blows
你的聲音
I hear your voice so  每次伴隨微風拂來
I call your name   我輕喚你的名字
Whispers at morning  這是清晨的告白
Our love is dawning  萬物皆因你而生輝
Heaven’s glad you came  愛情正在到來
You know how I feel  你知道我的感覺
This thing can’t go wrong  這回絕不會錯
I’m so proud to say I love you  我要驕傲地說我愛你
Your love’s got me high  你的愛讓我飄飄欲仙
I long to get by  我一直在期待
This time is forever  這一刻就是永遠
Love is the answer  愛就是答案

I hear your voice now  我聽見了你的話語
You are my choice now  你就是我的選擇
The love you bring & 你給我的愛
Heaven’s in my heart  讓我感覺身在天堂
At your call I hear harps  你的呼喚,有如豎琴奏鳴
And Angels sing   天使歌唱
You know how I feel  你知道我的感覺
This thing can’t go wrong  這回不會有錯
I can’t live my life without you  生活之中,無你不可
I just can’t hold on  我不能再等待
I feel we belong  沒有你陪伴身旁
If I can’t be with you  生活將失去色彩

I just can’t stop loving you  止不住對你的愛戀
I just can’t stop loving you  止不住對你的愛戀
And if I stop 如果沒有了愛情
Then tell me just what will I do  那麼告訴我該何去何從
’Cause I just can’t stop loving you 止不住對你的愛戀

At night when the stars shine 星光熠熠的夜晚
I pray in you I’ll find  我祈願著你
a love so true  能帶給我真愛
When morning awakes me 晨光喚醒我時
Will you come and take me 你要來接我到你的身邊
I’ll wait for you  我會等著你

You know how I feel  你知道我的感覺
I won’t stop until I hear  你不說“願意”
Your voice saying I do  我決不放手
(I do)“我願意”
This thing can’t go wrong 這回不會有錯
This feeling’s so strong  感覺是如此強烈
Well, my life ain’t worth living  沒有你陪伴身旁
If I can’t be with you  生命將沒有意義

I just can’t stop loving you  止不住對你的愛戀
I just can’t stop loving you  止不住對你的愛戀
And if I stop 如果沒有了愛情
Then tell me just what will I do  那麼告訴我該何去何

We can change all the world tomorrow 明天我們能讓世界改觀
We can sing songs of yesterday  我們能齊聲吟唱舊日戀曲
I can say,’Hey, farewell to sorrow’  我終於可以永別傷痛
This is my life and I 這就是我的生活
Want to see you for always  我要與你相伴永遠

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()