鄉村音樂:I Believe In Love我相信愛情

i believe in love 我相信愛情 - 愛就在某處等待只要你去尋找它 
演唱者:Dixie Chicks 

i made a promise to myself
我對我自己發誓
locked it way deep down inside
把它深深藏入心底
told my heart we'd wait it out
告訴我的心我們對等待他
swore we'd never compromise
發誓我們再也不會退讓
oh i'd rather be alone
oh
,與其相比,我更選擇孤獨
like i am tonight
就像我今晚一樣
i'd settle for the kind of love
我開始尋找一種愛
that fades before the morning light
一種在晨曦來臨前逝去的愛
silence staring me in the face
寂靜盯著我的面頰
and i finally heard it s voice
我終於聽到他的聲音
seemed to softly say
好像在輕語到
that in love you have a choice
墜入愛河的你做出了一個選擇
today i got the answer
今天我知道了答案
and there's a world of truth behind it
世界背後的真相
love is out there waiting somewhere
愛就在外面的某處等待著
you just have to go and find it
你只要出去尋找他
i believe in love

我相信愛情
i believe in love
我相信愛情
love that's real love that's strong
愛情,正是而又強烈
love that lives on and on
愛情永不消逝
yes i believe in love
我相信愛情
martie s fiddle
yes i believe in love

 

   
arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()