美國鄉村音樂:Ready For The Times To Get Better 期待好轉那一刻

歌手:Crystal Gayle

翻譯者: Oliver

It's been a too long time

With no peace of mind

And I'm ready for the times to get better

實在已經太久

腦中沒有片刻安寧

我已做好準備,迎接新的生活

I've got to tell you I've been racking my brain

Hoping to find a way out

I've had enough of this continual rain

Changes are coming, no doubt

要知道我一直都在苦思冥想

只想為自己找到出路

我受夠了這連綿不絕的陰雨

毫無疑問,是時候改變了

It's been a too long time

With no peace of mind

And I'm ready for the times to get better

實在已經太久

腦中沒有片刻安寧

我已做好準備,迎接新的生活

You seem to want from me what I cannot give

I feel so lonesome at times

I have a dream that I wish I could live

It's burning holes in my mind

你索取的恰恰是我無法給予的

寂寞總是如影隨形

我一直都夢想自己可以

可以忘掉這一切

It's been a too long time

With no peace of mind

And I'm ready for the times to get better

實在已經太久

腦中沒有片刻安寧

我已做好準備,迎接新的生活

Na, na, na...

It's been a too long time

With no peace of mind

And I'm ready for the times to get better

實在已經太久

腦中沒有片刻安寧

我已做好準備,迎接新的生活

   

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()