美國鄉村音樂:Diana

Diana -  美國鄉村音樂

I’m so young and you’re so old我很年輕你很老
This is my darling, I’ve been told
這就是,我親愛的,我告訴你的
I don’t care just what they say
我不在乎他們怎麼說
Cause forever I will pray
因為我總會祈禱
You and I will be as free
你和我在一起將會很自由
As the birds up in the trees
就像鳥兒在樹上歡唱
Oh, please stay by me, Diana
哦,和我在一起,戴安娜
Thrills I get when you hold me close
和你緊緊的抱在一起讓我激動難耐
Oh, my darling, you’re the most
哦,我親愛的,你是我的最愛
I love you but do you love me?
我愛你但是你愛我嗎?
Oh, Diana
哦,戴安娜
Can’t you see I love you with all my heart
你沒有看出我深深的愛著你嗎
And I hope we will never apart
我希望我們永遠不會分開
Oh, please, stay with me, Diana
哦,戴安娜,不要離開我
Oh, my darling, oh, my love
哦,我的愛人,哦,我的愛人
Tell me that there is no other
告訴我沒有其他人
I love you with my heart
我用我的心去愛你
Oh-oh, oh-oh, oh-oh
哦,哦,哦,哦
Only you can take my heart
只有你能夠帶走我的心
Only you can tear it apart
只有你是我的另一半
When you hold me in your loving arms
當你用熱情的臂膀抱著我的時候
I can feel you giving all your charms
我能感覺到你所有迷人之處
Hold me, darling, hold me tight
抱著我,親愛的,抱著我
Squeeze me baby with all your might
環繞著我,親愛的
Oh, please stay with me, Diana
請和我在一起,戴安娜
Oh, please, Diana
哦,請求你,戴安娜
Oh, please, Diana
哦,請求你,戴安娜
Oh, please, Diana
哦,請求你,戴安娜

   

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()