美國鄉村音樂:Operator

Operator -  美國鄉村音樂

Operator, well could you help me place their call see the number on the match book is old接線生,你能幫我從舊的電話簿上找到他的電話號碼上我和他聯繫上麼
She’s living in with my best old friend
她和我最好的朋友的老朋友住在一起
She’s said she knew well
她說她知道很多
Sometimes hated just that the way they say it goes but
有時候一些討厭的事情被有也說的雲消霧散了
Let’s forget all that and give me the number if you can find if so
讓我們忘掉所有帶給我的不好的結局,如果可以
I can call just to tell them I’m fine
我可以打電話告訴你我現在過得很好
And to show I’ve overcome the blow
來展示我已經政府了那些風暴
I’ve learned to take
我已經學會去戰勝它
Well only wish my words could just convince myself
只有我自己祝福的話語能夠安慰自己
That is just weren’t real
但那並不是真實的
But that’s not the way it feels operator
感覺就像一個接線生
Could you help me place the calling
能幫我從舊的電話簿上找到他啊的電話號碼嗎
Cause I can’t read the number that you just give me
因為我看不懂你給我的電話號碼
There’s something in my eyes
仿佛我的眼睛裡有什麼影響著我
You know it happens every time
你知道他任何時候都可能發生
I think about the love that I though would save me
我瞭解愛情,我知道只有他能救我
Operator
接線生
Let’s forget about their call
讓我們忘了他們的電話
There’s no one here
沒有人在這
I really wanted to talk to thank you for your time
我只想告訴你我感謝你
Cause you’ve been so much more than kind and you can keep the dime
因為我與你命運相連

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()