美國鄉村音樂:My Girl

My Girl -  美國鄉村音樂

Got sunshine on a cloudy day在陰天中的一縷陽光
And when it’s cold outside
外邊還很冷
I’ve got the month of May
這個月已經是五月
I guess you’ll say what can make me feel this way
我猜測你會說是什麼讓我們走上這條路
My girl. I’m talking about my girl
我的女孩,我談論的女孩
I’ve got so much honey the bees envy me
我擁有很多,親愛的,就連蜜蜂都嫉妒我
I’ve got a sweeter song than the birds in the trees
我擁一首比鳥兒在樹上歡唱還甜蜜的歌
I guess you’ll say what can make me feel this way
我猜測你會說是什麼讓我們走上這條路
My girl. I’m talking about my girl
我的女孩,我談論的女孩
I don’t need money fortune or fame
女孩,我不需要金錢財富和名譽
I got all the riches, baby that one man can claim
我已經很富有,親愛的,你就是我想要的
I guess you’ll say what can make me feel this way
我猜測你會說是什麼讓我們走上這條路
My girl. I’m talking about my girl
我的女孩,我談論的女孩
I’ve got so much honey the bees envy me
我擁有很多,親愛的,就連蜜蜂都嫉妒我
I’ve got a sweeter song than the birds in the trees
我擁一首比鳥兒在樹上歡唱還甜蜜的歌
I don’t need money fortune or fame
女孩,我不需要金錢財富和名譽
cause when I’ve got my girl
因為我已經擁有了你

 

   
arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()