美國鄉村音樂:Rright here waiting

Seven Lonely Days - 美國鄉村音樂

Seven lonely days make one lonely week七天的孤獨組成了寂寞的一周
Seven lonely nights make one lonely me
七個孤獨的晚上只有一個孤獨的我
Ever since the time you told me we were together
即使在那天你告訴我,我們在一起
Seven lonely days I cried and I cried for you
我為這七天的孤獨哭泣
Oh, my darling
為了你,哦,我的最愛
I’m crying, boo-hoo-hoo
我哭泣
There’s no use in denying
雖然哭泣沒用
I cried for you
為了你我哭泣
It’s your favorite pastime
過去的時間是你最珍惜的
Making me blue
那是我的痛處
Last week was the last time
上星期是我最後一次為你哭泣
I cried for you
我為你哭泣
Seven hankies blue I filled with my tears
七個難過的日月是我和我的眼淚一起度過
Seven letters I filled with my fears
我對那七封信有一種恐懼
Guess it never pays to make your lover blue
我不會讓你的愛人傷心
Seven lonely days
七個孤獨的日子
I cried and I cried for you, oh, my darling
我哭泣,我為了你而哭泣。我的最愛
I’m cry
我哭泣
Boo-hoo-hoo-hoo now. There’s no use in denying
哦,哦,哦,哦,現在,哭是沒用的
Cried for you
為你而哭
It’s your favorite pastime
對你來說,你最開心的時刻在你的過去
Making me blue last week was the last time
上星期我心情不愉快,不過那是最後一次
I cried for you
為了你而哭泣

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()