美國鄉村音樂:Yesterday Once More 

Yesterday Once More -  美國鄉村音樂

When I was young I’d listen to the radio當我年少時我常聽收音機
Waiting for my favorite songs
等待我最喜歡的歌
When they played I’d sing along
當他們播放時,我跟著唱
It make me smile
這使我很開心
Those were such happy times and not so long ago
那是一段快樂的時光
How I wondered where they’d gone
我想知道他們跑到哪裡去了
But they’re back again just like a long lost friend
但是當他們返回就好像一個很久未聯繫的老朋友
All the songs I love so well
所有的歌曲我都很喜歡
Every Shalala every wo wo still shines
每一首歌都仿佛使我沐浴在陽光中
Every shing-a ling-a-ling that they’re starting to sing
我們唱的每一首歌
So fine
感覺都是那麼好
When they get to part where he’s breaking her heart
當他們分開時,就是在那裡他傷了她的心
It can many make me cry just like before
就像以前一樣讓我傷心
It’s yesterday once more
昨日重現
Looking back on how it was in years gone by
時間一點一點的過去
And the good times that had makes today seem rather sad
回想起好的時光更讓今天顯得悲傷
So much has changed
很多都變了
It was songs of love that I would sing to them
想唱一首關於愛的歌
And I’d memorize each word
我記得那首歌詞裡的每一個單詞
Those old memorize still sound so good to me
那些音調始終讓我感覺很好
As they melt the years away
他們融入時光消失
All my best memorize come back death to me
所有這些記憶都會跟隨我永久
Some can even make me cry just like before
有些就像以前一樣,至今能讓我動情
Every Shalala even wo wo still shines
每一首歌都仿佛使我沐浴在陽光中
Every shing-a-ling-a-ling that they’re starting
我們唱的每一首歌
To sing so line
感覺都是那麼好

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()