美國鄉村音樂:It's My Party

It's My Party -  美國鄉村音樂

Nobody knows where my Johnny has gone沒有人知道我的Johnny去了哪裡
But Judy left the same time
但是Judy在同一天離去
Why was he holding her hand
為什麼他握著她的手
When he’s supposed to be mine
他許諾過他只愛我一個人
It’s my party and I’ll cry if I want to
這是我的地盤,如果我想哭我就會盡情的哭
Cry if I want to, cry if I want to
如果我想哭我就會盡情的哭,如果我想哭我就會盡情的哭
You would cry too, if it happened to you
你也會哭,如果發生在你的身上
Play all my records, keep dancing all night
聽我的唱片,跳整晚的舞
But leave me alone for a while
但是請不要剩下我一個人
Till Johnny’s dancing with me
一直到Johnny和我一起跳舞
I have no reason to smile
我沒有理智的笑
It’s my party and I’ll cry if I want to
這是我的地盤,如果我想哭我就會盡情的哭
Cry I want to, cry if I want to
如果我想哭我就會盡情的哭,如果我想哭我就會盡情的哭
You would cry too, if it happened to you
你也會哭,如果發生在你的身上
Judy and Johnny just walked through that door
Judy
Johnny走到門前
But like a queen with her king
就像皇后和他的國王
Oh, what a birthday surprise
哦,這真是個生日的驚喜
 Judy’s wearing his ring
Judy
戴著他的鑽石項鍊
It’s my party, and I’ll cry if I want to
這是我的舞會,如果我想哭我就會盡情的哭
Cry I want to, cry if I want to
如果我想哭我就會盡情的哭,如果我想哭我就會盡情的哭
You would cry too, if it happened to you
你也會哭,如果發生在你的身上

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()