英文分手歌曲:Justin Timberlake Cry Me A River

Cry Me A River - Justin Timberlake

他們當年12,相遇在米奇俱樂部,愛的火花從見面的那一刻迸發。而22,他們又在輿論的壓力與質疑中分手,Justin,他心痛的無法入睡,唯有伴著黎明的與晨曦依稀入眠,而淚留成河中,Justin仿佛是在影射他的生活,他的傷痛,也許是他的復仇,也許,是他的不解.,唱了那首優美哀韻的《Cry Me A River


圖片1


You were my sun
(曾經)是我的太陽
You were my earth
(曾經)是我的大地
But you didn't know all the ways I loved you,no
但是你不知道我有一直深愛著你,
So you took a chance
所以你抓住了一個機會(所以你抓住了一個紅杏出牆機會)
And made other plans
和其他的計畫(另尋新歡)
But I bet you didn't think that they would come crashing down,no
但我打賭你從沒想到事情會搞砸,不
You don't have to say, what you did
你不用去說,你做了什麼
I already know, I found out from him
我已經知道,我已經找出了他
Now there's just no chance, for you and me, there'll never be,and don't it make you sad about it
只是如今機會對於你和我已經沒有了,永遠不可能了,對此你難道不感到悲傷嗎
You told me you loved me,why did you leave me,all alone
你說過你愛我,為什麼你又獨自一人的離開我
Now you tell me you need me,when you call me, on the phone
如今你打電話給我,對我說你需要我
Girl I refuse, you must have me confused with some other guy
女孩你使我困惑,你一定是把我和某些傢伙搞混了
Your bridges were burned, and now it's your turn to cry...
你崩潰了,如今是時候該輪到你哭了...
Cry me a river
為我淚流成河
Cry me a river-girl
為我淚流成河-er
Cry me a river
為我淚流成河
Cry me a river-er, yea yea...
為我淚流成河-er,yea yea...
I know that they say
我知道他們說
That somethings are better left unsaid
有些事是最好別說(有些事還是不要戳破的好)
It wasn't like you only talked to him and you know it
不像你知道的什麼都只和他說
(Don't act like you don't know it)
(
不要裝做你不知道)
All of these things people told me
所有這些事人們都告訴了我
Keep messing with my head
讓我的腦海持續陷入混亂
(Messing with my head)
(
讓我的腦海陷入混亂)
You should've picked honesty
你應該選擇誠實
Then you may not have blown it
那麼你就不會毀掉一切
(Yea...)
(Yea...)
You don't have to say,what you did
你不用告訴我你做了什麼
(Don't have to say, what you did)
(
不用說,你做了什麼)
I already know,I found out from him
我已經知道,我已經找出了他
(I already know, uh)
(
我已經知道,)
Now there's just no chance, for you and me,there'll never be
只是如今機會對於你和我已經沒有了,永遠不可能了
(No chance, you and me)
(
沒機會,你和我)
And don't it make you sad about it
對此你難道不感到悲傷嗎
You told me you loved me,why did you leave me,all alone
你說過你愛我,為什麼你又獨自一人的離開我
(All alone...)
(
獨自一人...)
Now you tell me you need me,when you call me,on the phone
如今你打電話給我,對我說你需要我
(When you call me on the phone...)
(
當你打電話給我的時候...
Girl I refuse, you must have me confused with some other guy
女孩你使我困惑,你一定是把我和某些傢伙搞混了
(I'm not like them baby...)
(
寶貝我不像他們...)
Your bridges were burned,and now it's your turn
你的橋已經燒毀,如今是時候該輪到你了
(It's your turn)
(
該輪到你了)
To cry, cry me a river
去哭,為我淚流成河
(Go on and just)
(
只需繼續)
Cry me a river-girl
為我淚流成河-er
(Go on and just)
(
只需繼續)
Cry me a river
為我淚流成河
(Baby go on and just)
(
寶貝只需繼續)
Cry me a river-er, yea yea
為我淚流成河-er,yea yea
Oh

(Oh)
(
)
The damage is done
這傷害已經無法挽回
So I guess I be leaving
所以我想我要離開了
Oh

(Oh)
(
)
The damage is done
這傷害已經無法挽回
So I guess I be leaving
所以我想我要離開了
Oh

(Oh)
(
)
The damage is done
這傷害已經無法挽回
So I guess I be leaving
所以我想我要離開了
Oh
(
)
The damage is done
這傷害已經無法挽回
So I guess I be...leaving
所以我想我要...離開了
You don't have to say, what you did,
你不用告訴我,你做了什麼,
(Don't have to say, what you did)
(
不用說,你做了什麼)
I already know, I found out from him
我已經知道,我已經找出了他
(I already know, uh)
(
我已經知道,)
Now there's just no chance, for you and me, there'll never be
只是如今機會對於你和我已經沒有了,永遠不可能了
(No chance, you and me)
(
沒機會,你和我)
And don't it make you sad about it
對此你難道不感到悲傷嗎
Cry me a river
為我淚流成河
(Go on and just)
(
只需繼續)
Cry me a river-girl
為我淚流成河-er
(Baby go on and just)
(
寶貝只需繼續)
Cry me a river
為我淚流成河
(You can go on and just)
(
你可以只需繼續)
Cry me a river-er, yea yea
為我淚流成河-er,耶耶
Cry me a river
為我淚流成河
(Baby go on and just)
(
寶貝只需繼續)
Cry me a river-er
為我淚流成河-er
(Go on and just)
(
寶貝只需繼續)
Cry me a river
為我淚流成河
(Cause I've already cried)
(
因為我已經哭過了)
Cry me a river-er, yea yea
為我淚流成河-er,耶耶
(Ain't gonna cry no more, yea-yea)
(
我不會再去哭了,耶耶)
Cry me a river
為我淚流成河
Cry me a river,oh
為我淚流成河,
Cry me a river,oh
為我淚流成河,
Cry me a river,oh
為我淚流成河,
Cry me a river,oh
為我淚流成河,
(Cry me, cry me)
(
為我哭,為我哭)
Cry me a river,oh
為我淚流成河,
(Cry me, cry me)
(
為我哭,為我哭)
Cry me a river, oh
為我淚流成河,
(Cry me, cry me)
(
為我哭,為我哭)
Cry me a river, oh
為我淚流成河,
(Cry me, cry me)
(
為我哭,為我哭)
Cry me a river, oh
為我淚流成河,
(Cry me, cry me)
(
為我哭,為我哭)
Cry me a river, oh
為我淚流成河,
(Cry me, cry me)
(
為我哭,為我哭)
Cry me a river
為我淚流成河
(Cry me, cry me)
(
為我哭,為我哭)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()