搖滾歌曲:I need your love 我需要你的愛

I need your love 我需要你的愛

 


 

           ——Magnus Carlsson
      
Every morning I wake up
每天早晨我醒來 
I try to find my way
我嘗試著找到我的路
Carrying on to be strong ,trying to make it on my own,yeah
要繼續堅強,獨自地 
I never thought we could break up
從沒想過會分開 
Never have a single doubt
從沒懷疑過 
Now I am all alone
現在我總是孤獨 
The feeling is hanging on
這種感覺驅之不去 
Since you went away
當你離開 
I think about you everyday
我想你每一天 
You know my love is here to stay
你知道我的愛一直在這兒 
I can't believe it is true
我不能相信這是真的 
I need your love tonight
今夜我需要你的愛 
I only want to hold you tight
我只想擁有你今夜 
Ah ah I need your love tonight to keep my fantasy
我需要你的愛今夜讓我幻想 
Baby,I need your love tonight
親愛的今夜我需要你的愛 
I only want to make it right
我只想做得更好 
Ah ah I need your love tonight
我需要你的愛今夜 
Love come back to me
回來我的愛 
Baby I need your love
親愛的我需要你的愛 
Every moment I wonder
每一刻都在想 
If i let you slip away
如果我讓你逃走 
Even try going back to the good time that we had
想想我們一起的美好時光 
Oh,since you went away
你已經離開 
I think about you everyday
我每天都在想你 
You know my love is here to stay
你知道我的愛一直在這兒 
I can't believe it is true
我不能相信這是真的 
I need your love tonight
今夜我需要你的愛 
I only want to hold you tight
我只想擁有你今夜 
Ah ah I need your love tonight to keep my fantasy
我需要你的愛今夜讓我幻想 
Baby,I need your love tonight
親愛的我需要你的愛今夜 
I only want to make it right
我只想做得更好 
Ah ah I need your love tonight
我需要你的愛今夜 
Love come back to me
讓愛回來 
Baby I need your love
親愛的我需要你的愛 
Ah ah I need your love
我需要你的愛 
Ah ah I need your love
我需要你的愛 
Ah ah I need your love
我需要你的愛 
Since you went away
當你離開 
I think about you everyday
我想你每一天 
You know my love is here to stay
你知道我的愛一直在這兒 
I can't believe it is true
我不能相信這是真的
I need your love,ha ah
我需要你的愛 
I need your love
我需要你的愛

 


 


I need your love..........
我需要你的愛 
I need your love tonight
我需要你的愛今夜 
I only want to hold you tight
我只想擁有你今夜 
Ah ah I need your love tonight to keep my fantasy
我需要你的愛今夜讓我幻想 
Baby,I need your love tonight
我需要你的愛今夜 
I only want to make it right
我只想做得更好 
Ah ah I need your love tonight
我需要你的愛今夜
Love come back to me
讓愛回來
Baby I need your love
親愛的我需要你的愛 
I need your love,ha ah
我需要你的愛 
I need your love,ah ah................
我需要你的愛.............

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()