經典英語勵志歌曲:Cry on my shoulder 在我肩上哭泣

生活總是在某個時候給自己一個機會,不要把這種機會當做玩笑。相信生活總比什麼都不值得相信要強的多。

0



英文歌《Cry On My Shoulder》由德國選秀節目的歌手們共同演繹,標準勵志歌。不要忘了當你無助的時候,來我的肩膀哭泣,我會在你身邊,依舊用愛與你分享。 甴Daniel Küblböck Alexander Klaw Juliette Schop演唱,頗有暴發力的聲音,感人的歌詞,優美的旋律,不愧是強強聯手的一首佳作。

  

  Cry on my shoulder 
在我肩上哭泣

  If the hero never comes to you.
  If you need someone you're feeling blue.
  If you're away from love and you’re alone.
  If you call your friends and nobody's home.
  You can run away but you can't hide.
  Through a storm and through a lonely night.
  Then I show you there's a destiny.
  The best things in life. They're free.
  But if you wanna cry.
  Cry on my shoulder.
  If you need someone who cares for you.
  If you're feeling sad your heart gets colder.
  Yes I show you what real love can do.
  If your sky is grey oh let me know.
  There's a place in heaven where we'll go.
  If heaven is a million years away.
  Oh just call me and I make your day.
  When the nights are getting cold and blue.
  When the days are getting hard for you.
  I will always stay here by your side.
  I promise you I'll never hide.
  But if you wanna cry.
  Cry on my shoulder.
  If you need someone who cares for you.
  If you're feeling sad your heart gets colder.
  Yes I show you what real love can do.
  But if you wanna cry.
  Cry on my shoulder.
  If you need someone who cares for you.
  If you're feeling sad your heart gets colder.
  Yes I show you what real love can do.
  What real love can do.
  What real love can do.
  What love can do.
  What love can do.
  
 
如果,生命裡的主角還沒有出現
 
如果,你感到憂傷而需要人來陪
 
如果,你因失去最愛而感到孤單
 
如果,你打電話給朋友卻沒人接
 
你可以選擇逃避但不可以隱瞞
 
在寂寞的暴風雨夜過後
 
我要讓你知道生命的意義
 
人生最美好的東西,是自由
 
如果你想哭
 
那就依在我的肩上
 
如果你需要一個人來呵護
 
如果你因悲傷而心灰意冷
 
那麼我告訴你什麼是真愛
 
如果你的天空不再蔚藍,請告訴我
 
我將帶你去一個天堂般的地方
 
如果天堂有億萬光年之遙
 
那就告訴我,我會為你撐起一片天空
 
當黑夜漸冷漸深
 
當日子變得艱難
 
我將永遠在你身邊
 
並向你許諾,我永不隱瞞
 
如果你想哭 
 
那就依在我的肩上
 
如果你需要一個人來呵護
 
如果你因悲傷而心灰意冷
 
那麼我告訴你什麼是真愛
 
如果你想哭
 
那就依在我的肩上
 
如果你需要一個人來呵護
 
如果你因悲傷而心灰意冷
 
那麼我告訴你什麼是真愛
 
什麼是真愛
 
什麼是真愛
 
什麼是愛
 
什麼是愛
    

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()