來自Donna Lewis給偉大母親歌曲:I Could Be The One我可以是任何人

donna lewis(唐娜·路易士)是英國流行歌手兼詞曲作者,六歲起演奏剛琴,受當時為爵士樂剛琴演奏者的父親的影

0

來自Donna Lewis給偉大母親歌曲:I Could Be The One我可以是任何人

Donna Lewis(唐娜· 路易士)是英國流行歌手兼詞曲作者,六歲起演奏剛琴,受當時為爵士樂剛琴演奏者的父親的影響,donna還是少年時就開始了歌曲創作。長大以後,除去學習任務,donna常喜歡到酒巴里唱歌,後來建立了自己的錄音室,開始錄製自己創作的歌曲。

I could be your sea of sand 
I could be your warmth of desire 
I could be your prayer of hope 
I could be your gift to everyday 
我可以是你的海洋 
我可以是你溫暖的欲望 
我可以是你希望的禱告 
我可以是你每一天的禮物

I could be your tide of heaven 
I could be a hint of what's to come 
I could be ordinary 
I could be the one 
我可以是你前往天堂的潮水 
我可以是你預知的未來 
我可以是最平凡的存在 
我可以是最特別的

I could be your blue eyed angel 
I could be the storm before the calm 
I could be your secret pleasure 
I could be your well wishing well 
我可以是你藍眼睛的天使 
我可以是你平靜前的風暴 
我可以是你秘密的快樂 
我可以是你期待越來越好的願望

I could be your breath of life 
I could be your European dream 
I could be ordinary 
I could be the one 
我可以是你生命的呼吸 
我可以是你歐洲的夢 
我可以是最平凡的存在 
我可以是最特別的

Now I would lie here in the darkness 
Now I would lie here for all time 
Now I would lie here watching over you 
Comfort you 
Sing to you 
現在我可以在這樣的黑暗中 
現在我可以無時無刻在這裡守候 
現在我可以靜靜地看著你 
輕輕的安慰你 
輕輕的唱歌給你

I could be your worry partner 
I could be your socialite 
I could be your green eyed monster 
I could be your force of light 
我可以是你製造麻煩的搭檔 
我可以是你的社交能手 
我可以是你綠眼睛的小怪物 
我可以是你力量的光

I could be your temple garden 
I could be your tender hearted child 
I could be ordinary 
I could be the one 
我可以是你的廟園 
我可以是你脆弱的小孩子 
我可以是最平凡的存在 
我可以是最特別的

I would lie here in the darkness 
I would lie here for all time 
I would lie here watching over you 
Comfort you 
Sing to you 
現在我可以在這樣的黑暗中 
現在我可以無時無刻在這裡守候 
現在我可以靜靜地看著你 
輕輕的安慰你 
輕輕的唱歌給你

Will I ever change the journey 
Will the hushed tones disappear 
Oh little Rita Let me hold you 
Oh little Rita Let me love you 
這個旅行會改變嗎 
這些音符會消失嗎 
親愛的  讓我挽著你 
親愛的  讓我來喜歡你

I could be your leafy island 
I could be your thunder in the clouds 
I could be your dark enclosure 
I could be your romantic soul 
我可以是你綠色的小島 
我可以是你烏雲後的閃電 
我可以是你黑暗的包容 
我可以是你浪漫的靈魂

I could be your small beginning 
I could be your suit in universe 
I could be ordinary 
I could be the one 
我可以是你小小的起點 
我可以是你宇宙中最般配的 
我可以是最平凡的存在 
我可以是最特別的

I could be ordinary 
I could be the one 
我可以是最平凡的存在

I could be ordinary 
I could be the one 
我可以是最特別的

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()