爸爸去哪兒英文版歌詞:When Shall We Travel Far?

 

爸爸去哪兒英文版歌詞:When Shall We Travel Far,中英歌詞對照,含有視頻欣賞。

0



爸爸去哪兒英文版歌詞:When Shall We Travel Far?(雙語+視頻)

When Shall We Travel Far?
爸爸去哪兒英文版

Twinkle, twinkle, little star,
How I wonder what you are.

See my daddy he looks so cool 
張悅軒:我的家裡有個人很酷

Life with papa likes magic book
郭子睿:三頭六臂刀槍不入

Lovely father cooks tasty food
王詩齡:他的手掌也有一點粗

Teaching me everything to do
&&齡:牽著我學會了走路

Baby as you come ,my life becomes full
郭濤: 謝謝你光顧我的小怪物

You make me alright when I'm feeling blue
張亮: 你是我寫過最美的情書

Connecting our home in a loving loop
王嶽倫: 鈕扣住一個家的幸福

Everything we are going through
&&: 愛著你呀風雨無阻

Papa, papa, when shall we travel far?
郭子睿&王詩齡&張悅軒:老爸老爸我們去哪裡呀

Taking my telescope to see the star
有我在就天不怕地不怕

Baby, baby, taking the map you drew
郭濤&王嶽倫&張亮:寶貝寶貝我是你的大樹

Follow me do as I do
一生陪你看日出

I must be so strong to be your papa 
郭濤: 這是第一次當你的老爸

I learn to do well from the very start
張亮: 我們的心情都有點複雜

As time goes by you gradually grow up
王嶽倫 : 你拼命發芽我白了頭髮

Baby you are always my love
&&王:一起寫下一撇一捺

Papa, papa, when shall we travel far?
&&王:一起寫下一撇一捺

Taking my telescope to see the star
&&王:一起寫下一撇一捺

Baby, baby, taking the map you drew
郭濤&王嶽倫&張亮:寶貝寶貝我是你的大樹

Follow me do as I do
一生陪你看日出

Funny papa runs very fast 
郭子睿: 我的老爸是個神話(郭濤:當然咯!)

You are mommy's and my superstar
王詩齡: 搞定老媽絕代風華(王嶽倫:哈哈!)

You know why I love that cookie jar
張悅軒: 就算有天你掉光了牙(張亮:哎呦!)

You're the best man always in my heart
&&: 我也可以帶你去火辣辣(&&張:耶!)

Papa , papa, when shall we travel far?
郭子睿&王詩齡&張悅軒:老爸老爸我們去哪裡呀

Taking my telescope to see the star
郭子睿&王詩齡&張悅軒:老爸老爸我們去哪裡呀

Baby, baby, taking the map you drew
郭濤&王嶽倫&張亮:寶貝寶貝我是你的大樹

Follow me do as I do
一生陪你看日出

Lalalalala
眾:啦啦啦啦啦啦啦

Papa, papa, when shall we travel far?
郭子睿&王詩齡&張悅軒:老爸老爸我們去哪裡呀

Taking my telescope to see the star
有我在就天不怕地不怕

Baby, baby, taking the map you drew
郭濤&王嶽倫&張亮:寶貝寶貝我是你的大樹

Follow me do as I do
一生陪你看日出

Papa , papa, when shall we travel far?
郭子睿&王詩齡&張悅軒:老爸老爸我們去哪裡呀

I won't be afraid when sky's getting dark 
你就是我的天大和地大

Baby, baby, you really did so great
郭濤&王嶽倫&張亮:寶貝寶貝時間的手一揮

You are forever my sweet!
你是永遠的珍貴

Twinkle, twinkle, little star,
一閃一閃亮晶晶

How I wonder what you are.
漫天都是小星星

Twinkle, twinkle, little star,
一閃一閃亮晶晶

How I wonder what you are.
漫天都是小星星
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()