貓王和女兒Lisa Marie對唱關於父親的歌:Don't Cry Daddy

在貓王逝世30周年紀念上,貓王的愛女Lisa Marie演唱了這首歌,Don't Cry Daddy這首歌非常貼切的表達了 Lisa Mar

0

 

在貓王逝世30周年紀念上,貓王的愛女Elvis Presley Lisa Marie演唱了這首歌,Don't Cry Daddy這首歌非常貼切的表達了Elvis Presley Lisa Marie和她父親貓王之間的情感,貓王和Elvis Presley Lisa Marie的母親PriscillaElvis Presley Lisa Marie4歲的時候就離婚了。這首歌就像還原了當時的情景一樣,小女兒與自己父親的情感對話。

Elvis Presley &Lisa Marie---Don't Cry Daddy 中英歌詞

Today I stumbled from my bed
With thunder crashing in my head
And my pillow still wet
From last night's tears
And as I think of giving up
A voice inside my coffee-cup
Kept crying out
Ringing in my ears
今天,隨著腦中一聲巨響,我被床絆倒
因為昨夜的眼淚,我的枕頭仍然是濕的
當我想到放棄,我咖啡杯中的哭聲震撼我的雙耳

Don't cry daddy
Daddy, please don't cry
Daddy, you've still got me, little Tommy
Together we'll find a brand new mommy
Daddy, daddy, please laugh again
Daddy ride us on your back again
Oh, daddy, please don't cry
爸爸別哭,爸爸請別哭
爸爸你仍然擁有我和小唐米
我們可以一起找到一個新媽媽
爸爸,爸爸,請再笑起來
請讓我們再次騎在你的背上
哦,爸爸請別哭

Why are children always first
To feel the pain and hurt the worst
It's true, but somehow
It just don't seem right
Cause every time I cry I know
It hurts my little children so
And I wonder will it be the same tonight
為什麼孩子總是最先心痛並被傷得最深
這是真的,但看起來那麼不真實
因為每當我哭泣,我瞭解
那把我的孩子傷害的如此之深
我不知道明晚是否還會這樣

Don't cry daddy
Daddy, please don't cry
Daddy, you've still got me, little Tommy
Together we'll find a brand new mommy
Daddy, daddy, please laugh again
Daddy ride us on your back again
Oh, daddy, please don't cry
Oh, daddy, please don't cry
爸爸請別哭
爸爸你仍然擁有我和小唐米
我們可以一起找到一個新媽媽
爸爸,爸爸,請再笑起來
請讓我們再次騎在你的背上
哦,爸爸請別哭。。。。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()