邁克爾.傑克遜-P.Y.T(pretty young thing)

邁克爾.傑克遜:P.Y.T(pretty young thing)


Verse 1
Where Did You Come From Lady
從哪來,小姐?
And Ooh Won’t You Take Me There   你不想帶我去那裡嗎?
Right Away, Won’t You? Baby   就現在,不想嗎?親愛的?
Tendoroni You’ve Got To Be  你那樣的溫柔可親
Spark My Nature    釋放我的自然天性
Sugar Fly With Me  甜蜜的包容我
Don’t You Know Now  難道你不知道?
Is The Perfect Time 現在就是最完美的時光
We Can Make It Right  我們能做好
  Hit The City Lights  點亮這城市之光
Then Tonight Ease The Lovin’ Pain  治癒這愛之傷,就在今晚!
Let Me Take You To The Max  讓我們盡情開懷

Chorus
I Want To Love You (P.Y.T.) 
我想要你
Pretty Young Thing  漂亮的小東西
You Need Some Lovin’ (T.L.C.)  你需要一些愛
Tender Lovin’ Care  溫柔的愛之懷抱
And I’ll Take You There  而我將帶你去天堂
I Want To Love You (P.Y.T.)  我想要你
Pretty Young Thing & 漂亮的小東西
You Need Some Lovin’ (T.L.C.)  你需要一些愛
Tender Lovin’ Care   溫柔的愛之懷抱
I’ll Shake You There   我將令你震撼
(Background) Anywhere You Wanna Go  任何你想去的地方

Verse 2
Nothin’ Can Stop This Burnin’ 
此火無法可熄
Desire To Be With You   渴望與你一起
Gotta Get To You Baby  必須到你這兒來,寶貝
Won’t You Come, It’s Emergency  你來嗎? 這很緊急
Cool My Fire Yearnin’  來冷卻我的欲火
Honey, Come Set Me Free  快,來解救我
Don’t You Know Now Is The Perfect Time  難道你沒發現此刻正是完美時機?
We Can Dim The Lights  我們點亮它
Just To Make It Right  令它最棒
In The Night  在深夜
Hit The Lovin’ Spot   打碎愛的禁錮
I’ll Give You All That I’ve Got  我將給你我的全部

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()