邁克爾.傑克遜-she's out of my life

邁克爾.傑克遜:she's out of my life


She's Out Of My Life
她離開了我 

She's Out Of My Life 她離開了我 
She's Out Of My Life 她離開了我 
And I Don't Know Whether To Laugh Or Cry 我不知是該哭還是笑 
I Don't Know Whether To Live Or Die 該生存下去還是完結 
And It Cuts Like A Knife 痛到深處仿如刀割 
She's Out Of My Life 她已離我而去 
It's Out Of My Hands 愛離開了我 
It's Out Of My Hands 愛離開了我 
To Think For Two Years She Was Here 回想兩年前她在我身邊的時候 
And I Took Her For Granted I Was So Cavalier 我曾是恭恭敬敬紳士般地待她 
Now The Way That It Stands 多麼自以為是 
She's Out Of My Hands 她離開了我 
So I've Learned That Love's Not Possession 現在我已經明白愛不是佔有 
And I've Learned That Love Won't Wait 已經知道愛不容久等 
Now I've Learned That Love Needs Expression 已經懂得愛需要表達 
But I Learned Too Late 我是如此的後知後覺 
She's Out Of My Life 她離開了我 
She's Out Of My Life 她離開了我 
Damned Indecision And Cursed Pride 該死的優柔寡斷和邪惡的驕傲 
Kept My Love For Her Locked Deep Inside 把我的一往情深深鎖心底 
And It Cuts Like A Knife 仿佛一把利刀直刺心窩 
She's Out Of My Life 她已離我而去

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()