英語歌曲:邁克爾.傑克遜-girlfriend

邁克爾.傑克遜:girlfriend


Girlfriend 
寶貝
I'm Gonna Tell Your Boyfriend (Yeah) 
我要告訴你的男友
Tell Him (Woo Hoo) 
告訴他
Exactly What We're Doin' (Yeah) 
我們都在做什麼
Tell Him What You Do To Me 
告訴他你對我的溫柔
Late At Night When The Wind Is Free 
當晚風自由吹過的時候

Girlfriend 
寶貝
I'm Gonna Show Your Boyfriend (Yeah) 
我要讓你的男友看到
Show Him (Woo Hoo)
讓他看看 
The Letters I've Been Savin' (Yeah) 
我保留的那些信
Show Him How You Feel Inside 
讓他知道你真正的感情
An' How Love Could Not Be Denied (Oh No) 
你對我的不能被否定的愛

**We're Gonna Have To Tell Him 
我們必須要告訴他
You'll Only Be A Girlfriend Of Mine 
你只可以是我的寶貝
Do-Doot-Do 

**Repeat

Girlfriend You Better Tell Your Boyfriend (Yeah) 
寶貝,你最好告訴你的男友
Tell Him (Woo Hoo) 
告訴他
Exactly What We're Doin' (Yeah) 
我們都在做什麼
Tell Him What He Needs To Know 
告訴他一切他應該知道的
Or He May Never Let You Go 
否則他永遠都不會讓你離開

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()