英語歌曲:邁克爾.傑克遜-Got to be there

邁克爾.傑克遜:Got to be there


Got to Be There
該去那裡


Got to be there, got to be there
該去那裡,應該去那裡
In the morning 在清晨
When she says hello to the world 當她向這個世界問好的時候
Got to be there, got to be there 該去那裡,應該去那裡
Bring her good times 將好時光帶給她
And show her that she's my girl 向她表示她是我的女孩
Oh what a feeling there'll be 哦,那將是個怎樣的感覺啊
The moment I know she loves me 那一刻我知道她也愛我
'Cause when I look in her eyes I realize 因為當我從她的眼睛看去時,我意識到
I need her sharing her world beside me 我需要她與我分享她的世界

So I've got to be there 因此,我該去那裡
Got to be there in the morning 該去那裡,在清晨
And welcome her into my world 並歡迎她來到我的世界
And show her that she is my girl 向她表示她是我的女孩
When she says, "Hello world!" 當她說道“你好,這個世界!”的時候
I need her sharing the world beside me 我需要她與我分享這個世界

That's why I've got to be there 那是為什麼我該去那裡
Got to be there where love begins 該去愛開始的地方
And that's everywhere she goes 那也是她要去的每個地方
I've got to be there so she knows 我去那裡她會懂得
That when she's with me, she's home 當她和我在一起的時候,她就像在家裡一樣

Got to be there 該去那裡
Got to be there 該去那裡

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()