英語歌曲:邁克爾.傑克遜-I‘ll be there

邁克爾.傑克遜:I‘ll be there


Michael Jackson
You and I must make a pact,
你和我必須訂一個協議
we must bring salvation back
我們必須把救助帶回來
Where there is love,
愛在哪裡
I'll be there
我將在那裡
I'll reach out my hand to you,
我將伸出我的手給你,
I'll have faith in all you do
我將相信所有你做的
Just call my name
僅僅呼喚我的名字
and I'll be there
我將出現在那裡
And oh

I'll be there to comfort you,
我將在那裡安慰你
Build my world of dreams around you,
建造我夢的世界環繞著你
I'm so glad that I found you
我是這樣高興我找到了你
I'll be there with a love that's strong
帶著強烈的愛我將在那裡
I'll be your strength,
我將是你的力量
I'll keep holding on
我將保持擁抱你
yes I will,
是的,我會
yes I will
是的,我會
Let me fill your heart with joy and laughter
讓我用歡樂和笑聲填滿你的心房
Togetherness, well that's all I'm after
緊緊相擁,那是我追求的全部
Whenever you need me,
任何時候你需要我
I'll be there
我就會出現在那裡
I'll be there to protect you,
我在那裡保護你
with an unselfish love I respect you
帶著無私的愛我尊重你
Just call my name
呼喚我的名字吧
and I'll be there
那麼我就會出現在那裡
And oh

I'll be there to comfort you,
我將在那裡安慰你
Build my world of dreams around you,
建造我夢的世界環繞著你
I'm so glad that I found you
發現了你我是多麼高興
I'll be there with a love that's strong
帶著強烈的愛我將在那裡
I'll be your strength,
我將是你的力量
I'll keep holding on
我將緊緊擁抱你
yes I will,
是的,我會的
yes I will
是的,我會的
If you should ever find someone new,
假如你一旦發現新的某人
I know he'd better be good to you
我知道他對你來說是最好的。
'Cause if he doesn't,
因為如果他不這樣,
I'll be there
我將在那裡
Don't you know, baby, yeah yeah
知道嗎,寶貝
I'll be there,
我將在那裡
I'll be there,
我將在那裡
just call my name,
僅僅呼喚我的名字
I'll be there
我就會出現在那裡
Just look over your shoulders, honey, ooh
僅僅從你的肩膀上面看過去,甜心,哦
I'll be there,
我就會在那裡
I'll be there,
我就會在那裡
whenever you need me,
無論何時你需要我
I'll be there
我都會來到你身旁
Don't you know, baby, yeah yeah
知道嗎?寶貝
I'll be there,
我就會在那裡
I'll be there,
我就會在那裡
just call my name,
僅僅呼喚我的名字
I'll be there...
我就會在那裡

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()