經典耶誕節英文歌曲:All I want for christmas is you---Justin Bieber & Mariah Carey

花蝴蝶Mariah Carey和青春偶像Justin Bieber翻唱經典耶誕節英文歌All I want for christmas is you


歌曲介紹:

All I Want For Christmas Is YouMariah CareyWalter Afanasieff1994年為Mariah Carey個人第一張聖誕專輯Merry Christmas創作的第一支單曲。該曲一經發行便成為了耶誕節的代表作,也成為了Mariah Carey第一首在全美數字下載榜的冠軍單曲。目前,這首歌在iTunes上已經有191萬的累計下載量,有望在2011年聖誕季成為Mariah Carey第一首兩百金下載單曲。這首歌也是歷史上最暢銷的聖誕單曲,歷史上第一首下載量超過100萬的聖誕單曲和歷史上第一首下載量超過100萬的聖誕歌曲鈴聲。單曲如今總銷量超過1000萬!





All I want for christmas is you by Mariah Carey
歌詞

I don't want a lot for Christmas
耶誕節我想要的不多

There's just one thing I need 我需要的只有一樣

I don't care about the presents 我不在乎那些

Underneath the Christmas tree 在聖誕樹下的禮物

I just want you for my own 我只想單獨擁有你

More than you could ever know 是你想像不出的

Make my wish come true 但願我的願望能成真

All I want for Christmas is... 耶誕節我想要的全部

You 是你

I don't want a lot for Christmas

There's just one thing I need

I don't care about the presents

Underneath the Christmas tree

I don't need to hang my stocking 我不需要掛我的長襪

There upon the fireplace 壁爐上掛的

Carey Mariah 瑪麗亞凱莉(?)

Santa Claus won't make me happy 聖誕老人不會使我開心

With a toy on Christmas day 在這個耶誕節帶著玩具

I just want you for my own

More than you could ever know

Make my wish come true

All I want for Christmas is you

You baby

I won't ask for much this Christmas 這個耶誕節我不會要求許多

I don't even wish for snow 我甚至沒有許願下雪

I'm just gonna keep on waiting 我只會一直等待

Underneath the mistletoe 在槲寄生下

I won't make a list and send it 我不會列個清單然後寄出去

To the North Pole for Saint Nick 給我在北極的聖誕老人

I won't even stay awake to 我甚至不會熬夜

Hear those magic reindeers click 去聽那神奇麋鹿經過

'Cause I just want you here tonight 因為我只想你今晚在這裡

Holding on to me so tight 緊緊抱著我

What more can I do 我還能做些什麼

Ooh baby 寶貝

All the lights are shining 所有的燈都亮了

So brightly everywhere 到處都好明亮

And the sound of children's 孩子們的笑聲

Laughter fills the air 充滿著耳朵

And everyone is singing 每個人都在歌唱

I hear those sleigh bells ringing 我聽見雪橇上的鈴聲在響

Santa won't you bring me the one I really need 聖誕老人你是否可以給我帶來那個我想要的人

Won't you please bring my baby to me... 把我寶貝帶來我身邊好嗎

Oh I don't want a lot for Christmas 我要求的耶誕節不多

This is all I'm asking for 這些已經足夠

I just want to see my baby 我只想看見我的寶貝

Standing right outside my door 就站在我的門口

Oh I just want you for my own 我只想獨自擁有你

More than you could ever know 比你想像的還要強烈

Make my wish come true 希望我的願望實現

Baby all I want for Christmas is... 寶貝我所有想要的這個耶誕節

You 就是你

All I want for Christmas is you... baby (repeat and fade)(重複,漸弱)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()