Bruno Mars好聽的優質情歌:When I Was Your Man

When I Was Your Man出自Bruno Mars2012年專輯《Unorthodox Jukebox》,火星哥Bruno Mars超深情歌曲When I Wa

0

 

When I Was Your Man出自Bruno Mars2012年專輯《Unorthodox Jukebox》,火星哥Bruno Mars超深情歌曲When I Was Your Man ,充滿復古的畫面質感,火星哥坐在鋼琴前自彈自唱著,仿若在講述一段讓聽者潸然淚下的情事,緩緩變換的燈光映出故事裡淡淡的悲傷,傳唱度不如他其它的單曲高,但是是相當感人的優質情歌!

When I Was Your Man 英語歌詞帶中文翻譯:

Same bed but it feels just
同樣一張床,卻感覺
A little bit bigger now
現在有些空當當的
Our song on the radio
電臺裡放著我們的歌
But it dont sound the same
可聽起來卻不似從前的感覺
When our friends talk about you
當我的朋友提起你
All it does is just tear me down
總是讓我不禁淚下
Cause my heart breaks a little
因為我總會有些心碎
When I hear your name
當我聽到你的名字
It all just sounds like
那聽起來就像
Mmm too young too dumb to realize
太年輕太愚蠢的現實
That i
因為我
Should 've bought you flowers
應該送你一束花
And held you hands
然後牽起你的手
Should 've gave you all my hours
應該給你我生命中的每一個小時
When I had the chance
當我還有機會去愛你
Take you to every party
帶你去所有的聚會
Cause all you wanted to do was dance
因為你唯一想做的就是跳舞
Now my baby is dancing
現在親愛的你在翩翩起舞
But she's dancing with another man
可卻是和另外一個他
My pride my ego my needs and my selfish ways
我的驕傲,自負,需求和自私的方式
Cause the good strong woman like you to walk out my life
使像你一樣堅強的好女孩走出了我的生活
Now I never never get to clean up the mess I made
現在我再也無法清理那些我製造的混亂
Ooh and it haunts me every time I close my eyes
而且在我每一次閉上眼睛都在傷害著我
It all just sounds like
那聽起來就像
Mmm too young too dumb to realize
太年輕太愚蠢的現實
That i
因為我
Should 've bought you flowers
應該送你一束花
And held you hands
然後牽起你的手
Should 've gave you all my hours
應該給你我生命中的每一個小時
When I had the chance
當我還有機會去愛你
Take you to every party
帶你去所有的聚會
Cause all you wanted to do was dance
因為你唯一想做的就是跳舞
Now my baby is dancing
現在親愛的你在翩翩起舞
But shes dancing with another man
可卻是和另外一個他
Although it hurts
雖然這會再次讓我心碎
I'll be the first to say
但我終於還是說出來
That I was wrooooong
我曾經是那樣錯誤
Oooh I know im probably much too late
我知道這或許已經太晚了
To try and apologize for my mistakes
去試圖為我的錯誤道歉
But I just want you to know
但我只是想讓你知道
I hope he buys you flowers
我希望他會送你一束花
I hope he hold you hands
我希望他牽起你的手
Give you all his hours
給你他生命中的每一個小時
When he has the chance
當他還有機會去愛你
Take you to every party
帶你去所有的聚會
Cause I remember how much
因為我記得你有多麼
You loved to dance
有多麼喜歡跳舞
Do all the things I should've done
做所有那些我應該為你做的事情
When I was your man
當我還是你最愛的男人
Do all the things I should've done
做所有那些我應該為你做的事情
When I was your man
當我還是你最愛的男人

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()