Babyface經典感人英文情歌:The Loneliness

10座格萊美音樂獎得主,R&B音樂教父 Babyface感人的英語情歌,閉上眼睛似乎就能感受到被孤單包圍的日子,連和你

0

 

10座格萊美音樂獎得主,R&B音樂教父 Babyface感人的英語情歌,閉上眼睛似乎就能感受到被孤單包圍的日子,連和你吵架的日子都很懷念。

The Loneliness -- Babyface 中英歌詞:

Im sitting here

我坐在這裡

Thinking bout

想著

How im gon-na do without

沒有你的日子我該怎麼過

You around in my life and how am I

你依然在我的生活中徘徊,我不知所措

I gon' get by

我每天過著

I ain't got no days Just lonely nights

沒有白天,只有孤單黑夜的日子

You want the truth

你想要事實,

Well girl im not alright

好吧女孩,是我不對

Feel out of place and out of time

感覺地點不對,時間不對

I think im gonna lose my mind

我想我快要瘋了

*So tell me how you feel (im lonely)

告訴我你現在的感覺(我很孤單)

Are you for real (so lonely)

你是否真的和我一樣(也如此孤單

Do you still think of me (i think of you)

你是否還在想我(我還在想你)

Baby still (You only)

寶貝我依然很孤單(你孤單嗎)

Do you dream of me at night (like i dream of you all the time)

你是否有夢見過我(我每天都會夢見你)

So let me tell you how it feels (its like everyday i die)

讓我來告訴你那是怎樣的感受吧(我每天就像行屍走肉般)

Wish i was dreaming but its real (when i open up my eyes)

(每當我睜開雙眼)多希望那只是一場夢,但那不是

Let me tell you how it feels (and don't see your pretty face)

(我再也看不到你可愛的面容)你想知道我的感受嗎

I think that i will never love again*

我想我不會再愛上其他任何人了

I miss your face

我想念你的臉

I miss your kiss

我想念你的吻

I even miss the arguments

That we would have from time to time

我甚至想念我們曾經無休止的爭吵

I miss you standing by my side

我想念你在我身邊的日子

I'm dying here its clear to see

很明顯的,我快要死掉了

There ain't no you, God knows there ain't no me

沒有了你,我怎麼可能活得下去

Don't wanna live, I wanna die

If I cant have you in my life

不能擁有你我活著還有什麼意思,我只想死

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()