Demi Lovato動感情歌呼喚愛:Give Your Heart a Break敞開心扉

Give Your Heart a Break(敞開心扉)是美國迪士尼公司重點培養的美少女Demi Lovato的最新單曲,也將作為她第三張

0

 

Give Your Heart a Break(敞開心扉)是美國迪士尼公司重點培養的美少女Demi Lovato的最新單曲,也將作為她第三張專輯《Unbroken》裡的第二主打單曲。

Give Your Heart a Break 中英歌詞

The day I first met you
我們初見那天
You told me you'd never fall in love
你告訴我說,絕不插身這場愛情遊戲
But now that I get you
但自從你我相許
I know fear is what it really was
Give Your Heart a Break
我知道恐懼才是一切的源頭
Now here we are, so close
四目相對
Yet so far, haven't I passed the test
心卻萬里,難道我還沒有突破你的心房
When will you realize
親愛的你,究竟何時方可明白
Baby, I'm not like the rest
你面前的我,可異於那些路人甲乙丙
Don't wanna break your heart
並非想你心痛心碎
I wanna give your heart a break
只想讓你心放飛
I know you're scared it's wrong
我知道你恐懼為愛神傷
Like you might make a mistake
怕會犯下無法彌補的錯
There's just one life to live
人生就如白駒過隙
And there's no time to waste, to waste
我們不該肆意浪費,請別再浪費
So let me give your heart a break
就讓我帶你放飛心靈
Give your heart a break
讓你的心靈小憩
Let me give your heart a break
就讓我帶你放飛心靈
Give your heart a break
敞開你心扉
Oh, yeah yeah
A Sunday, you went home alone
某個周日,你獨自回家
There were tears in your eyes
眼中一片汪洋翻騰
I called your cell phone, my love
我撥響你的手機,但親愛的你
But you did not reply
卻沒有按下接通鍵
The world is ours, if you want it
如果你願意,全世界終將見證你我
We can take it, if you just take my hand
只要你緊握住我的雙手,不再放開
There's no turning back now
事已至此,勇敢面對
Baby, try to understand
親愛的你,請試著去體會
Don't wanna break your heart
並非想你心痛心碎
I wanna give your heart a break
只想讓你心放飛
I know you're scared it's wrong
我知道你恐懼為愛神傷
Like you might make a mistake
形如犯下無法彌補的錯
There's just one life to live
人生就如白駒過隙
And there's no time to wait, to waste
我們不該肆意浪費,請別再浪費
So let me give your heart a break
就讓我帶你放飛心靈
Give your heart a break
讓你的心靈小憩
Let me give your heart a break
就讓我帶你放飛心靈
Give your heart a break
敞開你心扉
There's just so much you can take
緊繃的心弦,需要敞開心扉
Give your heart a break
放飛心靈
Let me give your heart a break
就讓我帶你放飛心靈
Your heart a break
放飛心靈
Oh, yeah yeah
When your lips are on my lips
當你我享受愛情的甜蜜
And our hearts beat as one
我們心跳同步
But you slip right out of my fingertips
但面對真愛降臨,你卻鬆開雙手
Every time you run
不敢面對
Don't wanna break your heart
並非想你心痛心碎
I wanna give your heart a break
只想讓你心放飛
I know you're scared it's wrong
我知道你恐懼為愛神傷
Like you might make a mistake
形如犯下無法彌補的錯
There's just one life to live
人生就如白駒過隙
And there's no time to wait, to waste
我們不該肆意浪費,請別再浪費
So let me give your heart a break
就讓我帶你放飛心靈
Cuz you've been hurt before
可我看穿你雙眸隱藏著
I can see it in your eyes
過往愛的創傷
You try to smile it away
你卻試圖一笑了之
Some things you can't disguise
有些事情你無法掩飾
I don't wanna break your heart
並非想你心痛心碎
Baby, I can ease the ache, the ache
我可以為你抹去過往的傷
So, let me give your heart a break
就讓我帶你放飛心靈
Give your heart a break
放飛心靈
Let me give your heart a break
就讓我帶你放飛心靈
Your heart a break
敞開心扉
There's just so much you can take
緊繃的心弦,需要敞開心扉
Give your heart a break
放飛心靈
Let me give your heart a break
就讓我帶你放飛心靈
Your heart a break
敞開你心扉
Oh, yeah yeah
The day I first met you
我們初見那天
You told me you'd never fall in love
你告訴我說,絕不插身這場愛情遊戲

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()