經典好聽英文情歌:Need You Now 此刻我需要你

Need You Now》第53屆格萊美獎獨領風騷的鄉村大熱曲,鄉村組合Lady Antebellum演唱。2010billboard排行榜年

0

 

Need You Now》第53屆格萊美獎獨領風騷的鄉村大熱曲,鄉村組合Lady Antebellum演唱。2010billboard排行榜年度歌曲第二名。一曲帶有60年代R&B靈魂樂和富於感情表達的70年代的獨特風格的音樂穿梭在格萊美激動之夜。6項格萊美提名,5座格萊美獎盃.

AdeleDarius Rucker的翻唱版本:

Need You Now 此刻我需要你中英歌詞:

Picture perfect memories
想念中的美好記憶
scattered all around the floor
都散落在地板上
Reaching for the phone
伸手去拿電話
'cause I can't fight it anymore
因為我再也無法抗拒 
And I wonder if I ever cross your mind
我想知道我是否偶爾浮現在你的腦海 
For me it happens all the time
對我來說這是很經常發生的
It's a quarter after one
已是淩晨一點十五分 
I'm all alone and I need you now
我獨自一人此刻我需要你 
Said I wouldn't call
說過我不會打電話
but I lost all control and I need you now
但是我失去了控制此刻我需要你
And I don't know how I can do without
沒有你我無所適從
I just need you now
此刻我只需要你
Another shot of whiskey
又喝了一杯威士卡
can't stop looking at the door
不可遏制地向房門張望
Wishing you'd come sweeping
期待你翩翩而至
in the way you did before
就像以前你做的那樣
And I wonder if I ever cross your mind
我想知道我是否曾經浮現在你的腦海
For me it happens all the time
對我來說這是經常發生的
It's a quarter after one
已是淩晨一點十五分
I'm a little drunk and I need you now
我現在微醉此刻我需要你
Said I wouldn't call
我說過我不會打電話
but I lost all control and I need you now
但是我失去了控制此刻我需要你
And I don't know how I can do without
沒有了你我無所適從
I just need you now
此刻我只需要你
Guess I'd rather hurt than feel nothing at all
我寧願遍體鱗傷也不願麻木不仁
It's a quarter after one
已是淩晨一點十五分
I'm all alone and I need you now
我獨自一人此刻我需要你
And I said I wouldn't call
我說過我不會打電話
but I'm a little drunk and I need you now
但是我微醉了此刻我需要你
And I don't know how I can do without
沒有你我無所適從
I just need you now
此刻我只需要你
I just need you now
此刻我只需要你
Oh baby I need you now
哦,寶貝此刻我只需要你

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()