Toni Braxton經典好聽的情歌:Fairy Tale童話

Fairy Tale已經算Toni Braxton最甜美的歌曲了,事實上還是很悲傷,但是比起她其它那些傷到底的歌,這確實是算甜美

0

 

Fairy Tale已經算Toni Braxton最甜美的歌曲了,事實上還是很悲傷,但是比起她其它那些傷到底的歌,這確實是算甜美了。她的輕柔細語象魔咒般能在霎那間將你迷住。印象中所有的 R&B 天后都是性感的,很典型的那種美國黑美人。Toni Braxton 也不例外,一貫的高聳上圍,纖細腰身,豐滿下圍,衣不遮體裝扮。但是 Toni Braxton 有點不同年輕的外表下,總是帶著一絲的羞澀。能唱 R&B,出色的歌喉是不能少,銷魂就更好。Toni Braxton 就是此例,她對一些柔情似水的慢板作品演繹尤為出色。她的歌聲婉轉動聽,輕柔處更如小鳥依人。

Fairy Tale 英語歌詞帶中文翻譯:

And if I was wrong, I know I don't deserve this   
如果我做錯了,我知道我不值得這樣
   
Don't stay too long   
不要在這裡太久地駐足
   
I need to hear those words you used to tell me   
我想聽你很早以前曾經對我說過的那些話
   
From way back when we were just friends   
那時,我們還只是朋友
   
Before this love affair began   
那時,這愛情還未萌芽
   
Tell me how I love you wins   
告訴我,怎樣才能成功地愛你 
  
Or how a broken heart can mend   
告訴我,怎樣才能治癒一顆受傷的心 
  
Just tell me this is not the end   
僅僅只需告訴我,一切還未結束
   
Please tell me now   
請現在就告訴我  

How the fairy tale begins   
童話是如何開始的 
  
Or how it was supposed to end   
告訴我,它又是如何結束的
   
Please tell me that part again   
請再次告訴我那一部分
   
Tell me now(Tell me now baby)   
現在告訴我(現在告訴我,親愛的)
   
Tell me now(Again baby)   
現在告訴我(再一次,親愛的)
   
Tell me now(Whoo!)   
現在告訴我 
  
Now tell me what's wrong,   
現在告訴我到底哪裡錯了
   
I never meant to hurt you, no baby, ooh   
我並不是有意傷害你的,不是的,親愛的
   
Was it the home, the car,   
這不是家嗎,這車 
  
or darling all those things we thought we Needed   
還有親愛的,這所有我們認為需要的東西 
  
Tell me even if it ain't true   
告訴我,即使這一切都不是真實的 
  
But baby please don't say we're through, no no   
但是親愛的,請不要說我們已經結束了,不要,不要
   
Tell me how I love you wins   
告訴我,怎樣才能成功地愛你
   
Or how a broken heart can mend   
告訴我,怎樣才能治癒一顆受傷的心 
  
Just tell me this is not the end   
僅僅只需告訴我,一切還未結束 
  
Please tell me now(Tell me now baby)   
請現在就告訴我(現在告訴我,親愛的)
   
How the fairy tale begins   
童話是如何開始的  

Or how it was supposed to end   
告訴我,它又是如何結束的 
  
Please tell me that part again   
請再次告訴我那一部分
   
Tell me now(Tell me now baby)   
現在告訴我(現在告訴我,親愛的)
   
Tell me now(Break it down darling)   
現在告訴我(讓它結束吧啊,親愛的)
   
Tell me now   
現在告訴我 
  
I wanna know that Feelin' that's from way back  
我想感受以前曾經感受過的感情  
 
A time when it was true that,   
那時,這一切都還是真實的

love was sweet and innocent   
那時,愛情還是甜蜜純真的
   
When you and I could still be friends   
那時,我們還只是朋友 
  
Make all the wrong be right again   
讓所有的錯誤都再次變為正確吧 
  
Where true love never has to end, oh~   
讓真愛永遠不再終結
   
Tell me how,   
告訴我怎樣
   
Tell me how I love you wins   
告訴我,怎樣才能成功地愛你 
  
Or how a broken heart gonna mend   
告訴我,為何一顆受傷的心在尋求治癒 
  
Just tell me this is not the end   
僅僅只需告訴我,一切還未結束 
  
Please tell me now(Tell me now baby)   
請現在就告訴我(現在告訴我,親愛的)
   
How the fairy tale begins   
童話是如何開始的 
  
Or how it was supposed to end   
告訴我,它又是如何結束的 
  
Please tell me that part again
oh baby   
請再次告訴我那一部分,Oh,親愛的
   
I need to know, oh~oh~ baby, lalalalalala~~   
我需要知道, oh~oh~ 親愛的,lalalalalala~~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()