經典傷感英語情歌:Another Sad Love Song by Toni Braxton

這首歌算是Toni Braxton的成名曲,Toni Braxton 90 年代國際流行樂壇最炙手可熱的新生代女歌手之一,擁有多

0

 

這首歌算是Toni Braxton的成名曲,Toni Braxton 90 年代國際流行樂壇最炙手可熱的新生代女歌手之一,擁有多張百萬銷量的唱片,多首耳熟能詳的單曲和不計其數的獎項,她獨特、低沉的嗓音繼續發揮著點石成金般的魔力。難以想像,這一切並不是她孩童時代的人生目標,現在製作的音樂也是她過去成長道路上不允許涉足的禁區。她最為中國人所熟知的便是那首《Un-Break My Heart

Another Sad Love Song 英語歌詞帶中文翻譯:

since you been gone
自從你走後
i been hangin' around here lately
我一直在這周圍徘徊
with my mind messed up
腦子裡一片混亂
jumped in my car tried to clear my mind
跳上我的車已經厭倦了去整理思緒
didn't help me
別試圖幫我
i guess i'm all messed up now baby
我想我現在已經全亂了寶貝  
soon as i jumped into my ride
只要我開始我的旅行
those memories start to play
那些記憶就開始重播
a song comes on the radio
音樂也開始播放
and there u are baby once again
而你寶貝又一次出現在那兒
it's just another sad love song
又一首悲傷的情歌
rackin' my brain like crazy
像瘋掉一樣折磨著我的思想
guess i'm all torn up
我想  我已經要崩潰了
be it fast or slow
或只是遲早的事
it doesn't let go
回憶不願離開
or shake me
或者放棄我
and it's all because of you
只是因為你
since you been gone
自從你走後
i keep thinkin' about you baby
我一直在思念你
gets me all choked up
讓我無法說出話
this heart of mine keeps
dreamin' of you and it's crazy
我的心一直夢著你  它已經瘋了
you'd think i'd had enough
你認為我已經受夠了
as soon as i get you out my head
只要我能將你驅出腦海
i'm in your car again
我再次陷入你的陷阱
just one request from the radio
答錄機傳來的再一次要求
i'm back in love sugar once again
我再次陷入愛裡寶貝再一次
it's just another sad love song
這又是一首悲傷的情歌

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()