天籟清新小情歌:Heartbeats -Amy Diamond

最天籟的溫情小清新單曲,百聽不厭的小經典。空靈而寧靜的天籟之音,徐徐的落入耳中。心如果被分裂成兩半是怎樣

0

 

Heartbeats 來自Amy diamond的第五張專輯《Swings and Roundabouts. 空靈而寧靜的天籟之音,徐徐的落入耳中。心如果被分裂成兩半是怎樣的心情?受傷的精靈呐喊著自己破碎的心靈。最天籟的溫情小清新單曲,百聽不厭的小經典。

Heartbeats by Amy diamond英語歌詞帶中文翻譯:

I can't figure out 我搞不清楚
Is it meant to be this way
這是否意味著只能如此
Easy words so hard to say
簡單的話語卻難以說出口
I can't live without
我不能生存
Knowing how you feel
如果無法觸摸到你的感覺  
Know if this is real
如果無法得知這是否真實
Tell me am I mistaken
告訴我是我錯了嗎?
Cause I don't have another heart for breaking
因為我已經沒有另一顆心為你破碎
Please don't let me go
請別讓我放棄
I just wanna stay
我將為之繼續堅持
Can't you feel my heartbeats
難道你沒有聽到我的心跳
Giving me away
說出了我的心聲
I just wanna know
我只是想知道
If you too feel afraid
你是否也感到擔心
I can feel your heartbeats
我可以聽見你的心跳
Giving you away
說出了你的心聲
Giving us away
說出了我們的心聲
I can't understand
我無法理解
How it's making sense that we put up such defense
我們建立那麼多的防禦有什麼意義
When all you need to know
你需要知道一切
No matter what you do
無論你做什麼  
I'm just as scared as you
我和你同樣恐懼
Tell me am I mistaken
告訴我是我錯了嗎?
Cause I don't have another heart for breaking
我已經沒有另一顆心為你破碎
Please don't let me go
請別讓我離開
I just wanna stay
我只願為你停留
Can't you feel my heartbeats
難道你沒有聽到我的心跳
Giving me away
出賣了我
I just wanna know
我想知道
If you too feel afraid
你是否也感到擔心
I can feel your heartbeats
我能聽見你的心跳
Giving you away
出賣了你
Giving us away
出賣了我們
Please don't let me go
請別讓我離開
I just wanna stay
我只願為你停留
Can't you feel my heartbeats
難道你沒有聽到我的心跳
Giving me away
出賣了我
I just wanna know
我想知道
If you too feel afraid
你是否也感到擔心
I can feel your heartbeats
我能聽見你的心跳
Giving you away
出賣了你
Giving us away
出賣了我們

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()