You & Me》你和我 Dave Matthews Band大衛馬修合唱團

樂團介紹:

自成立以來,戴夫·馬休斯樂隊就一直十分關注兒童的教育事業,也許,樂隊中心人物馬休斯的話最能表達樂隊成員的心聲。戴夫·馬休斯樂隊的慈善演唱會就是為了替紐約市的學校計畫籌款,以資助紐約州公立學校和維吉尼亞州夏洛特維爾音樂中心的辦學活動。

所有事情中最重要的就是孩子們的教育,因為那是未來的保障。

 

 

中英雙語歌詞:

Wanna pack your bags, Something small想把小的東西為你打包

Take what you need and we disappear帶著你所需我們消失了

Without a trace we'll be gone, gone我們將離開不流痕跡

The moon and the stars can follow the car月亮和星星伴隨我們的汽車

and then when we get to the ocean隨後我們到達海洋

We gonna take a boat to the end of the world我們必須乘船駛向世界的盡頭

All the way to the end of the world所有通向世界盡頭的路

Oh, and when the kids are old enough啊,孩子長大後

We gonna teach them to fly我們教他飛翔

You and me together, we could do anything, Baby親愛的,你我相依在一起,什麼事情都能做

You and me together yes, yes你我相依在一起,太棒了,太棒了

You and me together, we could do anything, Baby親愛的,你我相依在一起,什麼事情都能做

You and me together yes, yes你我相依在一起,太棒了,太棒了

You and I, we're not tied to the ground你和我,陸地不再限制我們

Not falling but rising like rolling around不是下降而是旋轉上升

Eyes closed above the roof tops閉著眼睛站在最高峰

Eyes closed, we're gonna spin through the stars閉著眼睛,我們要圍著星星旋轉

Our arms wide as the sky我們的胳膊如天空一樣寬

We gonna ride the blue all the way to the end of the world我們將乘騎藍天到達世界的盡頭

To the end of the world到達世界的盡頭

Oh, and when the kids are old enough當孩子長大後

We gonna teach them to fly我們教他飛翔

You and me together, we could do anything, BabyYou and me together yes, yesYou and me together, we could do anything, BabyYou and me together yes, yes

We can always look back at what we did我們總是能回顧我們以往所做

All these memories of you and me baby那些屬於你我的記憶

But right now it's you and me forever girl但此刻就是你和我__永遠的女孩

And you know we could do better than anything that we did你知道我們能夠比以前做的更好

You know that you and me, we could do anything你明白你和我,能做任何事情

You and me together, we could do anything, Baby親愛的,你和我一起什麼事都能做

You and me together yeah, yeah你和我一起哦,哦

To of us together, we could do anything, baby我們兩個一起,什麼都能做

You and me together yeah, yeah你和我一起哦,哦

To of us together yeah, yeah我們兩個一起,什麼都能做

To of us together, we could do anything, baby親愛的我們兩個一起,什麼都能做

something wrong to reach the end of the world無論正確還是錯誤都能到達世界的盡頭

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()