讚美耶穌基督歌曲You Are My Treasure 你是我的寶

I'm created for You alone
Bought with a price I'm not my own
I'm seated in the heavenlies
And there's no place I'd rather be
Than with You forever Lord [2nd time repeat 3 times]
[repeat]

You are my treasure

Faithful Lord, fill my cup
With your grace and love, Your grace and love
The pleasures that this world's sure of
Will never be enough, can never be enough
Cause I'm created for You alone
Bought with a price I'm not my own
I'm seated in the heavenlies
And there's no place I'd rather be
Than with You forever Lord
You are my treasure
[ Lyrics from: http://www.lyricsty.com/chris-tomlin-you-are-my-treasure-lyrics.html ]
Faithful Lord, fill my cup
With your grace and love, Your grace and love
The pleasures that this world's sure of
They will never be enough, can never be enough

Cause I'm created for You alone
Bought with a price I'm not my own
I'm seated in the heavenlies
And there's no place I'd rather be
Than with You forever Lord
You are my treasure

I'm created for You alone
Bought with a price I'm not my own
I'm seated in the heavenlies
And there's no place I'd rather be
Than with You forever Lord
Than with You forever Lord
Than with You forever Lord

You are my treasure
You are my treasure
You are my treasure
You are my treasure

我為你創建單獨
價買來的,我不是我自己的
,我坐在諸天界
而且也沒有地方,我寧願
比永遠與你們同主[2次重複3] 
[
重複] 您是我的寶貝 忠實的上帝,

充滿我 有了你的恩典和愛,

你的恩典和愛的樂趣,這個世界肯定 

是永遠不夠,永遠不夠 的原因,

我為你創建單獨 價買來的,我不我自己的 

我坐在諸天界 而且也沒有地方,

我寧願 比永遠與你們同主 你是我的寶貝

忠實主,充滿我 有了你的恩典和愛,

你的恩典和愛 的樂趣這個世界的肯定 

他們將永遠不夠,

永遠不夠 的原因,

我為你創建單獨 買了價格我不是我自己的,

我坐在諸天界 而且也沒有地方,

我寧願 比永遠與你們同主 你是我的寶貝,

我創造了你一個人 買了一個價格,

我不是我自己 我坐在諸天界 而且也沒有地方,

我寧願 比永遠與你們同主 

比永遠與你們同主 比永遠與你們同主 

你是我的寶貝 你是我的寶貝 

你是我的寶貝 你是我的寶

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()