讚美耶穌基督歌曲LORD I GIVE YOU MY HEART (Michael W. Smith)

 

This is my desire
To honor You
Lord with all my heart
I worship You
All I have within me
I give You praise
All that I adore is in You
Lord, I give You my heart
I give You my soul
I live for You alone
Every Breath I take 
Every moment I'm awake

這是我的願望
為了紀念你
的主用我所有的心臟
我敬拜你
所有我在我
我給你好評
所有我崇拜的是你
的主,我給你我的心臟
我給你我的靈魂,
我獨自一人住了你
每一次呼吸我把
每一刻我清醒

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()