讚美耶穌基督歌曲More Love, More Power(Michael W. Smith)

More Love, More Power, 
More of you in my life.
More Love, More Power, 
More of you in my life.
I will worship You
With all of my heart.
I will worship You
With all of my mind.
I will worship You
With all of my strength.
For you are my Lord.
Repeat 2 times
More Love, More Power, 
More of you in my life.

更多愛,更多的權力,
更多的你在我的生命。

更多的愛,更多的權力,

 更多的你在我的生命。

 我要敬拜你

 用我所有的心臟。

 我要敬拜你

 我所有的想法。

 我要敬拜你 

用我所有的力量。

 因為你是我的主。 

重複2 更多的愛,

更多的權力,

 更多的你在我的生命。

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()