讚美耶穌基督歌曲 - Cry (City Harvest Church)

Lost in You alone
Is where I wanna be
To hear Your voice
Softly in my ear
You whisper words to me
that I am Yours

Can't live a day without Your presence
Closer to You, I wanna be

My soul cries out for more of You, my Lord
My portion and hope
I close my eyes and feel You there
There's nobody else that can
take Your place
In my heart

迷失在你一個人
在這裡,我想成為
聽聽你的聲音
溫柔地在我耳邊
呢喃你的話對我來說,

我謹 生活不能一天沒有你的存在 

走近你,我想成為

 我的靈魂吶喊出更多的你我的主,

 我的部分,希望

 我閉上眼睛,感覺您有

 還有沒有其他人可以

 代替你 在我的心臟

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()