讚美耶穌基督歌曲MICHAEL W. SMITH - SHOUT TO THE LORD向主歡呼

 

My Jesus, My Saviour,
Lord there is no one like you,
All of my days, I want to praise
The wonders of Your mighty love.

My comfort, my shelter, 
Tower of refuge and strength 
Let every breath, all that I am 
Never cease to worship You.

Chorus: 
Shout to the Lord, all the earth let us sing, 
Power and majesty, praise to the King!
Mountains bow down and the seas will roar, 
At the sound of your name!
I sing for joy at the work of your hands, 
Forever I'll love you, forever I'll stand 
Nothing compares to the promise I have in You.

Repeat verse 

My Jesus, my Saviour, 
Lord, there is none like You 
All of my days, I want to praise, 
The wonders of your mighty love 
My comfort, my shelter, 
Tower of refuge and strength 
Let every breath, all that I am 
Never cease to worship You 

Chorus x2 

我的耶穌,我的救主,
主有沒有人喜歡你,
我所有的日子裡,

我要讚美
您的偉大的愛的奇蹟。

我的安慰,我的避難所,

避難所和力量之塔讓每一次呼吸,

都認為我是決不不再崇拜你。

合唱:向主歡呼,

所有的地球,讓我們唱歌,

電源線和威嚴,

讚美國王山跪拜和海洋會咆哮,!

在你名字的聲音我歡呼的你手中的工作,

我永遠會愛你,

直到永遠我會站在沒有什麼比較的諾言我有你。

重複的詩句我的耶穌,

我的救主,主啊,

沒有能比你我所有的日子裡,

我想讚美,你的強大的愛的奇蹟我的安慰,

我的避難所,避難所和力量之塔讓每一次呼吸,

都認為我永遠不住敬拜你合唱x 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()